שוברי קופות 08.12.08: "המעניש 2" מתרסק

דרכו של "המעניש 2" הסתיימה בסוף השבוע האחרון בצניחה חופשית ללא מצנח. הסרט לא צלח את הביקורות, וההתעניינות בו הפסיקה בערך בזמן שנדמה היה שממציאים לו חדשות, והקהל הצביע ברגלים: רק 4 מיליון דולרים הצליח (על פי הערכות) לגרוף הסרט שעלה 35 מיליון להפיק אותו. הסכום המביך מיקם את "המעניש 2" במקום השמיני בטבלת שוברי הקופות.

גם סרטי פעולה אחרים לא הצליחו לגרוף על פי הערכות יותר מדי מזומנים בסוף השבוע האחרון, ודווקא הקומדיות והדרמות (ודמדומים) כיכבו.  "קוואנטום של נחמה" גרף עוד 6.6 מיליון דולרים למצבור 151.5 מ"ד שלו (בארה"ב בלבד), מה שמיקם אותו במקום החמישי והמכובד בטבלה. "המשלח 3" גרף עוד 4.5 מ"ד בסופה"ש השני שלו, הישר למקום השביעי כשבאמצע חוצץ בין השנים "מדגסקר 2" עם 5.1 מ"ד.

את המקום הראשון תפסה שוב הקומדיה "ארבעה חגי מולד" (ש.ל.ר, Four Christmases) עם 18.1 מיליון דולרים נוספים בסוף השבוע השני שלה. "דמדומים" ממשיך בקו חזק יחסית עם 13.2 מיליון שמיקמו אותו במקום השני, ואחריו התמקם לו "בולט" עם 9.7 מיליון. כמות בתי הקולנוע שהוקרן בהם "אוסטרליה" קפצה בכמעט 80% מסופה"ש הקודם (ל-2,721), אך ההכנסות שלו ירדו ביותר מ-50% ל-7 מיליון דולרים.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?