קריסטן סטוארט פוטרה מסרט ההמשך של "שלגיה והצייד"

"שלגיה והצייד". קריסטן סטוארט.

"שלגיה והצייד". קריסטן סטוארט.

כוכבת "שלגיה והצייד", קריסטן סטוארט, לא תופיע גם בסרט ההמשך, על רקע הרומן המתוקשר שניהלה עם הבמאי הנשוי של הסרט, רופרט סנדרס. ככל הנראה, אולפני יוניברסל בחרו להפוך את סרט ההמשך לספין-אוף שיתמקד בצייד (כריס המסוורת'), וטרם נודע האם הבמאי סנדרס יביים גם אותו. דיוויד קואפ ("גברים בשחור 3") שנשכר לכתוב את סרט ההמשך, מנהל כעת מגעים לפרוש מפרויקט ההמשך – היות וזה לא מה שנשכר לכתוב.

הוליווד געשה ורעשה כאשר נודע על הרומן של סטוארט וסנדרס: מעבר להפרשי הגילאים, סנדרס (41) נשוי פלוס, ואילו סטוארט (22) מנהלת מערכת יחסים מרובת זמן עם עמיתה לסרטי "דמדומים", רוברט פטינסון. משום מה תמיד מאשימים את האישה האחרת (גם אם היא כמעט מחצית מגילו של הנואף), וסטוארט נתקלה באש מכל הכיוונים. רק כעת לצד הפיטורים מ"שלגיה והצייד 2", היא מתחילה להתעורר ולהפסיק עם ההתנצלויות.

התוכנית המקורית של אולפני יוניברסל לשלגיה היתה סרט המשך אחד לפחות תחת הכותרת של "שלגיה והצייד", ורק אז להתמקד בצייד. עלויותיו של הסרט המקורי היו כ-170 מיליון דולרים, והוא הצליח לגרוף בארה"ב רק 154 מיליון דולרים עד כה (ובסך הכל 389 מיליון מסביב לעולם). לא מדובר בהצלחה מסחררת, ועם השערוריה סביבו, לא ברור מאליו כי סרט המשך בכלל יווצר.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?