"6 פעמים" הישראלי נמכר להפצה בינלאומית

מאת
8 באוקטובר 2012 בשעה 9:45
"6 פעמים". סיון לוי.

"6 פעמים". סיון לוי.

המכירות של סרט הביכורים הישראלי "6 פעמים" של יונתן גורפינקל בזירה הבינלאומית יטופלו בידי 'פילמס דיסטריבושן' (Films Distribution). רכישת זכויות ההפצה לחו"ל התבצעה בעקבות הקרנתו של הסרט בפסטיבל סן סבסטיאן בספרד, לפני כשבועיים.

עלילת "6 פעמים" נכתב בהשראת אירועים אמיתיים, ומתאר שבועות ספורים בחייהם של קבוצת מתבגרים בני 17 בהרצליה, שאל בית ספרם עברה גילי (סיון לוי, "ג'ו ובל", "שירות חדרים"), בחורה המנסה לתפוס את מקומה בכל דרך אפשרית. דרך גילי אנחנו מתוודעים אל המעמדות, הערכים ויחסי הכוחות שמרכיבים את חווית ההתבגרות הישראלית ב-2012. הסרט תואר על ידי מפיקי הסרט גורפינקל ואודי ירושלמי, בתור "פאראפרזה ריאליסטית על סרטי נעורים קלאסים, וצלילה עמוקה לתוך ה'איזור האפור' של התעללות מינית." לצד לוי מככבים בסרט ניב זילברברג ("בטיפול") ורועי ניק ("חיים אחרים", "רוק בקסבה").

חברת 'פילמס דיסטריבושן' טיפלה בעבר במכירות של "עץ לימון" של ערן ריקליס ושל "עיניים פקוחות" של חיים טבקמן.