רונית אלקבץ וצחי גראד ב"מבול"

וואינט מדווח כי מיכאל מושונוב חתם את הליהוק לסרט "מבול", שם יככב לצד צחי גראד ורונית אלקבץ. את הסרט יביים גיא נתיב ("זרים"), על פי תסריט שלו ושל נעה ברמן הרצברג (סרט ביכורים).

"מבול" מספר על יוני (יואב רוטמן, "לאהוב את אנה"), מתבגר מחונן אבל לא מפותח פיסית, העושה מאמצים נואשים להפוך ל"גבר" לפני טקס בר המצוה שלו. הוא מתאהב ביעל (ליר כץ, "פרשת השבוע"), בתו של הרב אשר מכין אותו לבר המצוה; ובו בזמן נאלץ להתמודד עם הוריו (גראד ואלקבץ) ובני כיתתו, כשהרע מכל קורה: אחיו האוטיסט, תומר (מושונוב), שהוסתר במשך שנים בהוסטל, חוזר בפתאומיות הביתה כשההוסטל נסגר מקשיים כלכליים, ומערער את יסודות המשפחה.

את הסרט יפיק חיליק מיכאלי דרך UCM אפיקים מאוחדים סרטים. התסריט המקורי של ברמן-הרצברג לסרט כבר פותח בעבר לסרט קצר (גם כן בבימויו של נתיב) שזכה בקטגוריות ילדים בפסטיבלים חשובים כמו פסטיבל ברלין. נתיב אגב, עשה 'תרגיל' עיבוד דומה עם "זרים". תסריט אחר שכתבה ברמן-הרצברג עם אילת ברגור, "מעבר גבול", השתתף בסדנת תסריטים בפסטיבל קאן 2007.

ובחדשות אחרות

העיתונאי איתי שטרן פרסם הבוקר ב"מגזין מעריב" כתבה אודות יוני המנחם, בהקשר לפרויקט המשותף שלו עם אידיבי בשימור התמונות שצולמו מסרטים ישראלים והעלאתם לאתר, הנגיש לכל אדם. לבד מהעובדה שאשר מולט הוא הצלם של "סלאח שבתי" ואל יוני רק התגלגלו התמונות מהסרט (להבדיל ממה שמשתמע בכתוב שם), הכתבה טובה מאד ומעניינת. שווה לחטוף גיליון ולקרוא. במיוחד התלהבנו אני ויוני, מכותרת הכתבה: "עד שלא יהיה בי צורך עוד."

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?