זרוע של דיסני רוכשת חלק ב"סינמה סיטי" הישראלי

סינמה סיטיליאון ומשה אדרי מקבלים את פניה של חברת שמרוק – זרוע ההשקעות של משפחת דיסני – כשותפה בחברה הבעלים של מתחם הסינמה סיטי בגלילות. המתחם הישראלי לקולנוע, כנסים ומשרדים, נמצא בבעלותה של חברת ניאו לינאו סינמה ששמרוק רכשה 25 אחוזי שותפות ממנה. עד כה החזיקו השניים בחברה בשותפות עם איש העסקים יעקב כהן וחברת מטרופוליטן.

חברת ניאו לינאו סינמה מקימה בימים אלו (יש התקדמות, ראיתי!) מתחם סינמה סיטי נוסף לקולנוע וכנסים באיזור מערב ראשון לציון בשיתוף עם חברת גזית גלוב. חוץ מזה, החברה הקימה בפורטוגל ארבעה מרכזים בשנתיים האחרונות. על אף שבוודאי לא שמעתם על שמרוק, הטוש מדווח כי היא דווקא כן פועלת בארץ מזה שנים אחדות (מעל 20 ליתר דיוק), והחזיקה בעבר גם מחברת הסלולר פלאפון.

יאקוזה

לא ידידי, יש טעות. החליטו לבטל את הקמת מתחם הסינמה סיטי בראשון לציון בכלל. כתבה שקראתי, בעקבות המשבר הכלכלי החליטו על ביטול, בנוסף היו בעיות בנוגע לקרקע.

אלי שגב

אני יודע שהיו בעיות עם הקמת סניף איקאה בראשל"צ, לא עם הסינמה סיטי. מה שכן, בעבר היו לסינמה סיטי ראשל"צ בעיות פיננסיות טרם ההקמה. אבל בסופו של דבר הן נפתרו (למיטב ידיעתי ונכון לעכשיו), ואף הם נמצאים בשלבי בניה מתקדמים שם.
גם הטוש מציין את המתחם בראשל"צ בכתבה שלו.

יאקוזה

תאמין לי, רמז קטן, אני מבפנים בצורה כלשהי…
איקאה יפתח, תמתין כמה חודשים ותראה (כנראה בשם אחר). לגבי הסינמה, אני מאוד מקווה שהוא אכן יפתח אבל כתבה נוספת באחד מהמקומונים בראשל"צ מאשרת את דברי, לצערי.

אלי שגב

אני אחקור קצת 🙂 תודה על הטיפ!

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?