אמנדה סייפריד לקומדיה של אוסקר וויילד

כוכבת "מאמה מיה! הסרט", אמנדה סייפריד, תעמוד בראש הקאסט של קומדיה מבית אוסקר וויילד (וויקי), "אישה ללא חשיבות" (פורסם ב-1893). כמו ב"מיה", גם הפעם תעמוד לצידה של סייפריד שחקנית ותיקה ומוערכת – אנט בנינג. את הסרט יביים ברוס ברספורד ("הנהג של מיס דייזי"), על פי תסריט שעיבד האוורד הימלשטיין (סרטי הקומדיה שלו לא הופצו רשמית בארץ למיטב ידיעתנו).

"אישה ללא חשיבות" היא קומדיה על מעמדות בחברה, וסייפריד תגלם צעירה הנופלת קרבן למעלליהם השובביים של קבוצת בריטים מהמעמד הגבוה ביותר.

בסרט יככב גם שון בין, וטרם נמסר תאריך לתחילת צילומיו.

ובחדשות אחרות

באולפני האחים וורנר עובדים על "טומב ריידר 3", כך נודע השבוע. הסדרה שהעניקה לאנג'לינה ג'ולי את תהילתה, כנראה לא תשיב אותה לתפקיד, וכך צצו להן שמועות שמייגן פוקס ("רובוטריקים") מיועדת לשחק את התפקיד. IO9 קיבלו הצהרה מדובר אולפני פוקס ש"היא לא מעורבת בסרט כלל וכלל."

—–

הילארי דאף וקוין זגראס (עכשיו על מסכינו ב"מלאך האבן"), יגלמו את בוני וקלייד החדשים בסרט העצמאי, "סיפורם של בוני וקלייד" (ש.ל.ר, The Story of Bonnie And Clyde). לא מדובר בעיבוד מחדש לסרט מ-1967, אך כמובן כן באותן הדמויות (האמיתיות).

—–

מיני דרייבר הצטרפה לדרמה משפטית בכיכובה של הילארי סוואנק, "בטי אן ווטרס" (ש.ל.ר, Betty Anne Waters). סוואנק מגלמת שם אישה שאחיה נכלא למאסר עולם, ובהיותה משוכנעת בחפותו, יוצאת ללמוד משפטים במטרה לשחררו. דרייבר מגלמת את חברתה הטובה.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?