תמונות ראשונות מהסרט הישראלי "ברוריה"

הדר גלרון, ברוריה

הדר גלרון, ברוריה. צילום: ג'ואנה קושניר

סרטי יונייטד קינג דשדשו כבר זמן מה באשר להפצתו של "ברוריה", סרט הביכורים של המפיק אברהם קושניר בתור במאי. הסרט זכה לכמה וכמה תשבוחות ממבקרים בפסטיבלים בהם הוקרן, אך בפרסי אופיר 2008 התעלמו ממנו לחלוטין והעמידו את יוני רכטר לפרס המלחין בלבד (שלא זכה בו).

ברוריה (הדר גלרון), אישה נאה כבת 40 פוסעת בסמטאות ירושלים שמכוסים במודעות אבל: הרב פיירברג נפטר. שלושים שנה קודם לכן, כתב אביה של ברוריה, שמואל, ספר על המעשה בברוריה ובעלה רבי מאיר. בהוראת הרב פיירברג הוחרם האב ועותקי הספר נשרפו. היא יוצאת למסע בעקבות עותק אחד של הספר שאולי שרד. בעלה, יעקב (ברוך ברנר), שחושש כי מסע זה מהווה איום על אורח החיים שבנה למשפחתו, מחליט להוכיח לה שהיא טועה.

הסרט מגיע לאקרנים ב-26 בפברואר (החודש). קושניר גם הפיק את הסרט, וגם השתתף בכתיבת התסריט.

ישראל סשה דמידוב, ברוריה

ישראל (סשה) דמידוב, ברוריה. צילום: ג'ואנה קושניר

ישראל (סשה) דמידוב וברוך ברנר, ברוריה

ישראל (סשה) דמידוב וברוך ברנר, ברוריה. צילום: ג'ואנה קושניר

לחצו כאן לרשימת התמונות המלאה

Miriam

סרט ענק!!! לא הצלחתי להרדם אחרי שראיתי אותו! כל כך רומנטי וטהור וכל כך ירושלמי פשוט ומציאותי באותה נשימה! המילה הלא יפה היחידה שאני זוכרת מהסרט היתה בצרפתית..שחקנים מדהימים ותסריט קומי ונוגע ללב. הסרט הכי יהודי ישראלי יומיומי וגם לא שגרתי והזוי גם יחד, יכולתי להתרגש ולהזדהות עם כל הדמויות ממש כולן ושסה דמידוב לא יוצא לי מהראש, כל כך רוחני ותמים ועמוק וכל כך חושני ופראי ויפה כל כך יפה..כמו כל דמות בסרט הזה, ברנר משחק כל כך טוב את הבעל המאוהב עד כאב והאבא והבן המיוסר מבפנים וגלרון פשוט ג'וליה רוברטס החרדית!

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?