רשימת המועמדים לסרט הזר באוסקר; מי הקאסט ב"פורנו" של קווין סמית'?

פורסמה רשימת תשעת המועמדים לסרט הזר הטוב ביותר לפרס האוסקר. כידוע, לאחר מאבק מתמשך, הסרט "בופור" תפס את מקומו של "ביקור התזמורת" במועמדות לפרס, עקב שימוש עודף באנגלית באחרון, הנוגד את תקנות האוסקר. טקס הענקת פרסי האוסקר יתקיים בסוף פברואר, ורשימת המועמדים המלאה תפורסם בשבוע הבא, ב-22 (חודש ויומיים לפני הטקס עצמו).

הנה הרשימה:
The Counterfeiters, מאוסטריה
The Year My Parents Went on Vacation, מברזיל
Days of Darkness, מקנדה
בופור, הישראלי
The Unknown Woman, מאיטליה
Mongol, מקזחסטן
Katyn, מפולין
12, מרוסיה
The Trap, מסרביה
בהצלחה לבופור.

—–

הבוב השקט שלכם, קווין סמית', יביים סרט קומדיה על זוג שמנסה להרוויח קצת כסף באמצעות הפקת סרט פורנו בכיכובם של חבריו. בינתים לוהקו לסרט, שנקרא כרגע "זאק ומירי עושים פורנו" (ש.ל.ר), רק הזאק (סת' רוגן) המירי (אליזבת' בנקס) ודמות נוספת-ולא-ידועה (ג'ייסון מיוס). מצטרפים כעת לקאסט עוד חבר של סמית' מסרטיו הקומדים, ג'ף אנדרסון (מ"מוכרים בלבד"), וגם קרייג רובינסון (מ"המשרד" של האמריקאים), והפתעה (טוב, לא באמת)… שתי כוכבות פורנו! טרייסי לורדס וקייטי מורגן.

—–

בן 25 היה בראד רנפרו במותו. רנפרו נמצא היום מת על ידי חברתו בביתו באיזור הווילשייר בארה"ב. כוחות המשטרה של לוס אנג'לס עדין לא קבעו את סיבת המוות, אך השחקן המוכר בעיקר מילדותו בסרט "הלקוח" (1994) סבל מבעיית סמים ואף נתפס בפשיטת ענק של מחלק הסמים של משטרת לוס אנג'לס בחג המולד של 2005. הוא אגב נידון על כך לשלוש שנות מאסר על תנאי אחרי שהודה שהשתמש בהרואין ונכנס לתוכנית גמילה.

—–

אל תשכחו לקרוא את הפוסטים האחרים מהיום:
1. פוסטרים חדשים מ-"10,000"
2. קדימון חדש: יום הדין (Doomsday)
3. פורסם הפוסטר הרשמי של אוסקר 2008

—–

עדכון: לא רציתי לפרסם את זה, פשוט כי לא נראה לי מספיק מענין את הקהל היהודי – מה עושה טום קרוז עם הנצרות שלו. קרוז ידוע בתור שייך לזרם הסיינתולוגיה, שיש רבים שרואים בזרם הזה סוג של פנאטיקה בפני עצמה. לא משנה, בכל אופן, כששיווק את הסרט "משימה בלתי אפשרית 2" אז כשעוד היה חדש, הוא התחיל להטיף על הסיינתולוגיה. הקטע הספציפי הזה מעולם לא שודר ולפתע שוחרר לפני כמה ימים לאינטרנט. כאמור לא רציתי לפרסם את זה לפני כמה ימים מפאת "חוסר ענין לציבור", אבל מסתבר שחדשות 10 החליטו שזה כן מענין, אז למי שלא ראה, הנה זה:



גדול
ענק
תותחי
אין כמו פורנו

[…] של הסרט "מת לגיבור" (ש.ל.ר, Superhero Movie) החליטו לצחוק קצת על הקליפ שהופיע לא מזמן ברשת, של טום קרוז כשהוא מסביר על דת/כת הסיינתולוגיה […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?