עוד פרויקט למיקי רורק: יגלם רוצח שכיר

מיקי רורק הפך לשחקן מאד מאד מבוקש, זאת כבר כתבתי. על "המתאבק", הסרט שעשה לו את הקאמבק האדיר, אפרסם ביקורת בהמשך השבוע (רמז: היא טובה), ובינתים, לחדשות: רורק יגלם רוצח שכיר בסרט חדש מהבמאי וולטר היל, שכבר עבד איתו בעבר בסרט הגנגסטרים "ג'וני היפה".

הרוצח השכיר רורק יוצא למשימה הבאה שלו, ומסווה את עצמו בתור כומר מקומי היכן-שהוא בניו יורק. כמשימותיו של כומר, הוא נאלץ להקשיב לוידוי של אדם מזדמן לכנסיה, אך מגלה שהוידוי הגיע מהמטרה שאותה נשכר לחסל, ודעתו משתנה כלפיה.

הפקת הסרט צפויה להתחיל מאוחר יותר השנה, על פי תסריט מקורי של קמרון יאנג (סרטו היחיד מצטלם כעת).

ובחדשות אחרות

טום ווילקינסון הצטרף לקאסט של הסרט המצטלם כבר – העיבוד העיבוד ההוליוודי ל"חוב" הישראלי של אסף ברנשטיין. הצילומים מתקיימים כעת בלונדון, וימשיכו לתל אביב ולבודפשט, בבימויו של ג'ון מאדן ("קיל שוט").

—–

השחקן זוכה פרס האוסקר, טימות'י האטון ("בת הגנרל"), הצטרף למותחן "סופר צללים" (ש.ל.ר, The Ghost), סרטו הבא של רומן פולנסקי. האטון יגלם את עורך הדין האמריקאי של ראש הממשלה לשעבר (אותו מגלם פירס ברוסנן).

—–

סטיבן סודרברג מנהל מגעים לבימוי הסרט "כדור הכסף" (ש.ל.ר, Moneyball) המבוסס על ספר של מייקל לואיס (למיטב ידיעתנו, לא תורגם לעברית) באותו השם. את הסרט דוחף בראד פיט כבר זמן מה להפקה.

—–

רייף פיינס יערוך את הבכורה הבימאית שלו בעיבוד לטרגדיה של וויליאם שייקספיר, בשם "קוריולנוס". אגב פיינס – הוא כרגע מככב ב"נער קריאה" שמועמד לאוסקר (ויוצא בשבוע הבא לאקרנים אצלנו), אבל לא מצאתי בו (בסרט) שום ענין וניצוץ.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?