ראשונים! החלו צילומי הסרט הישראלי "מבול"

מיכאל מושונוב ויואב רוטמן מתוך מבול

מיכאל מושונוב ויואב רוטמן מתוך "מבול". צילום: עמית ברלוביץ

הופיע לראשונה באידיבי: צילומי הסרט הישראלי "מבול" החלו, בהפקה ישראלית-צרפתית-גרמנית-קנדית. את הסרט יביים גיא נתיב ("זרים") על פי תסריט שכתב יחד עם נועה ברמן-הרצברג (סרט ביכורים), ושמתבסס על סרט קצר שהכינו השניים יחד בעבר וזכה בפרס דב הקריסטל בפסטיבל ברלין 2002.

"מבול" מספר על משפחה "לא מתפקדת" שגרה במושב ליד הים ונאלצת להתמודד עם חזרתו הלא צפויה של הבן הבכור, האוטיסט (מיכאל מושונוב) מהמוסד בו שהה שנים, בדיוק שבוע לפני בר- המצווה של אחיו המחונן, יוני (יואב רוטמן, "לאהוב את אנה"). האיבה והמבוכה מפנות מקומן בהדרגה לקשר חזק בין האחים,  במקביל מגיעים יחסיהם של ההורים (רונית אלקבץ וצחי גראד) כמעט לאבדון מוחלט. סודות ו"חטאים" שהודחקו במשך שנים הולכים ונחשפים כשברקע מתנגנת "פרשת נח" אותה לומד יוני לבר מצווה ואחיו האוטיסט שומע והופך למנטרה. ואז מגיע המבול.

צילומי הסרט החלו כבר ב-4 בפברואר (לפני כשבועיים), אך בחברת ההפקה שמרו את המידע לעצמם בינתים. הצילומים ימשכו כחודש וחצי באתרים שונים בארץ, ועריכתו תתבצע בישראל ובקנדה.

עוד מככבים בסרט שמיל בן ארי, דני שטג ואסתי זקהיים, ומפיקים אותו חיליק מיכאלי, תמי ליאון ואברהם פרחי דרך UCM אפיקים מאוחדים סרטים. זהו כאמור הפיצ'ר הראשון של התסריטאית ברמן-הרצברג, שמלמדת תסריטאות בקמרה אובסקורה, בבצלאל ובויצ"ו חיפה וכתבה פרקים לסדרה "טיפול נמרץ".

שיוכים: חדשות סרטים
בן

ניראה לי הסרט הזה פיצוץ!!!!!!!!!
אה.. וגם יואב רוטמן (יוני) השחקן הכי טוב בעולם!!!

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?