סרטים ישראלים נעלמים מהר מהמסכים? בכוחכם למנוע זאת מ-"10% ילדה שלי"

מאת
24 ביוני 2015 בשעה 14:00
"10% ילדה שלי". אודי פרסי, יהלי פרידמן.

"10% ילדה שלי". אודי פרסי, יהלי פרידמן.

הסרט הישראלי "10% ילדה שלי" יעלה לאקרנים ב-9 ביולי, ומבקש את עזרת הקהל בגיוס כספים על מנת שזה לא יהיה גם סוף השבוע האחרון שלו על המסכים. היות ותקציב הפרסום של הסרט העצמאי הזה נשאר דל (וגם כך רובו מומן מתקציב עצמי), יוצר הסרט אורי בר-און יוצא בקמפיין גיוס המונים שמטרתו הגדלת תקציב פרסום הסרט, עם תמורה הנעה מכרטיסים מוזלים, שתיה עם כוכב הסרט בפאב בו צולם ועד נסיעה עם הסרט לפסטיבל בחו"ל.

"בהיעדר פרסום," אומר בר-און, "גם סרטים מעולים נעלמים מהמסכים, כבר לאחר שבוע אחד. על מנת להגדיל את תקציב השיווק של הסרט וכדי להבטיח שבשבועיים הראשונים האולמות יהיו מלאים, אני פונה לקהל הישראלי ומציע לו להביע תמיכה בסרט והפצתו ולקבל מאיתנו כרטיסים מוזלים ושלל הפתעות בתמורה לכך." קמפיין הגיוס מקוה לגייס 70 אלף ש"ח, וכבר הגיע ל-25 אחוז מהם, נכון לזמן כתיבת שורות אלה.

"10% ילדה שלי" מספר על צעיר בן 26 (אודי פרסי, "המילים הטובות", "חדר 514") שמנסה לבנות מערכת יחסים עם אם חד-הורית, ועל כן גם מפתח מערכת יחסים עם בתה בת ה-7. הם ילמדו לשנוא ולאהוב אחד את השניה.

לתרום לפרסום הסרט היכנסו לכאן