סקרלט ג'והנסון ב"איירון מן 2" סופית; סרטי גיבורים אחרים נדחים

גם סקרלט ג'והנסון הצטרפה סופית ל"איירון מן 2". תגלם את האלמנה השחורה. עוד מככבים בסרט בבימויו של ג'ון פאבריו גם רוברט דאוני ג'וניור, גווינת' פאלטרו, מיקי רורק, דון צ'ידל וסמואל ל. ג'קסון.

ואם כבר "איירון מן", אז הוכרזו תאריכים להפצת סרטי קומיקס אחרים בארה"ב, שמפיקה אותה חברה – מארוול (Marvel). בראש ובראשונה, "ספיידר-מן 4" יופץ לבתי הקולנוע שם ב-6 במאי, 2011, ובכך תפס את מקומו של "האוונג'ר הראשון: קפטן אמריקה" (ש.ל.ר, The First Avenger: Captain America) שנדחה בכחודשיים ל-22 ביולי, 2011. "ת'ור" נדחה ל-17 ביוני, 2011 – שזה כמעט שנה מאוחר יותר מהתכנון המקורי של אמצע יוני, 2010! ואסופת כל הגיבורים ב"אוונג'רס" נדחתה ל-4 במאי, 2012 – כחצי שנה מאוחר יותר מהתכנון המקורי של אמצע יולי, 2011.

כל הבלאגן הזה כמובן נובע מבעיות מימון שבהן נתקלת חברת ההפקה, מארוול. אך אולי יש יותר משנראה לעין. שמועות מדווחות כי הדחיה של אוונג'רס למשל קשורה גם בבמאי המיועד לסרט, שהוא על פיהן – ג'ון פאבריו, במאי האיירון-מנים.

אנקדוטה משעשעת: הידעתם כי את סרט הקולנוע הקודם על "קפטן אמריקה" הפיק מנחם גולן?

שיוכים: חדשות סרטים
גיל

פשוט אורגיה של סרטי קומיקס לחנונים חובבים!

אבל כל הכבוד למארוול על שהתחילו להרים סרטים בעצמם במקום לתת אותם לאחרים. לפי האיכות וההצלחה של איירון מן הראשון כנראה שהם יודעים משהו על לעשות את זה נכון.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?