הקטר של מארוול נבלם בידי רשת ABC של דיסני עצמה: "הסוכנת קרטר" וסדרה נוספת בוטלו

"הסוכנת קרטר". היילי אטוול.

"הסוכנת קרטר". היילי אטוול.

רשת הטלויזיה האמריקאית ABC, גם היא בבעלות דיסני, ביטלה את סדרת הפעולה התקופתית "הסוכנת קרטר" אחרי שתי עונות, וביטלה את התוכנית ליצור ספין-אוף ל"סוכני שילד" בשם "המבוקשים ביותר של מארוול" (Marvel's Most Wanted). הקטר הדוהר של מארוול, שנראתה עד כה די בלתי מנוצחת עם יכולת להצליח אפילו עם תכנים אווילים כמו "אנטמן", לפתע נבלם, על אף שהכתובת היתה על הקיר.

"אנטמן".

"אנטמן" – איש הנמלה שהצליח בבתי הקולנוע.

"הסוכנת קרטר" לא זכתה לביקורות אוהדות מדי בעונתה הראשונה, וכך גם היתה התהודה שלה. הסדרה נוצרה כספין-אוף לסרט "קפטן אמריקה" על ידי תסריטאי "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" המצליח באקרנים בימים אלה: כריסטופר מרקוס וסטיבן מק'פילי. בפרק פתיחת העונה השניה הרייטינג היה נמוך משמעותית מהרייטינג של פרק סיום העונה הראשונה. משרשת ABC קיבלה נשיא חדש בשם צ'אנינג דאנגי במקום פול לי, טבעי ששינוים יתחילו להתרחש (הרשת ביטלה לצד אלו גם את "נאשוויל" למשל). בחירתו לבטל סופית את "המבוקשים ביותר של מארוול" אחרי שקודמו פשוט שם אותה בהמתנה, היא חשובה, מפני שהיא משאירה את "סוכני שילד" כסדרה היחידה של מארוול שמשודרת בארה"ב ברשתות החינמיות (ברודקאסט), וגם היא לא נחשבת להצלחה מסחררת (סיימה את העונה השניה עם רייטינג נמוך מש"הסוכנת קרטר" סיימה את הראשונה שלה, אבל תחילת העונה השלישית הצליחה להתאושש).

"סוכני SHIELD". קלארק גרג.

קלארק גרג מתוך "סוכני SHIELD". הסדרה שנשארת בינתים ברשת הברודקאסט ABC.

מענין יהיה לראות את בחירותיה הטלויזיוניות העתידיות של מארוול. האכזבה מהברודקאסט עשויה לגרור עוד ועוד סדרות אל זרועותיה המחבקות של חברת 'נטפליקס', בה מארוול זוכה להצלחה עם "ג'סיקה ג'ונס" המוצלחת במיוחד ו"דרדוויל". יש גם באזז חיובי מאד לקראת סדרות משותפות נוספות כגון "לוק קייג'" (ספין אוף של "ג'סיקה ג'ונס") ו"הדפנדרס" (The Defenders). הבעיתיות בענין היא שרשת ABC נמצאת כאמור בבעלות של החברה-האם, דיסני, ותמיד נחמד (ורווחי) לבצע פרויקטים בבית, מאשר אצל הזרים בנטפליקס (איתם צריך להתחלק בהכנסות).

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?