"יחידת המתאבדים" שבר את שיא הכנסות הבכורה של "שומרי הגלקסיה"

"יחידת המתאבדים".

"יחידת המתאבדים".

סרט הקומיקס "יחידת המתאבדים" שבר את שיא ההכנסות בסוף שבוע הבכורה בצפון אמריקה לחודש אוגוסט שקבע "שומרי הגלקסיה" ב-2014. "יחידת המתאבדים" גם התעלה על הציפיות, שבמקור כיוונו להכנסות באיזור ה-120 מיליון הדולרים, ולבסוף נקבעו על 135.1 מיליון דולרים על פי הערכות (לעומת 94.3 מיליון דולרים שהכניס "שומרי הגלקסיה"). גם בהסתכלות על יום הפתיחה בלבד, "יחידת" שבר שיא לחודש אוגוסט, עם 65.2 מיליון דולרים.

"יחידת המתאבדים" מצליח כך בקופות, בסוף שבוע הבכורה שלו, חרף ביקורות שליליות מאד בארה"ב. כך היה גם עם "באטמן נגד סופרמן" שפתח גבוה מאד (166 מיליון דולרים) אך צלל חזק בסוף השבוע השני שלו באקרנים – 69.1 אחוזים. נראה מה יהיה על "יחידת" בסוף השבוע השני שלו.

מחוץ לארה"ב וצפון אמריקה, אגב, "יחידת" הכניס עוד 133 מיליון דולרים, כלומר סך כל ההכנסות שלו בסופ"ש הבכורה מסביב לעולם עומד על כ-268 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות

[…] הקומיקס "יחידת המתאבדים" אמנם שבר שיאים בסוף השבוע הראשון שלו בבתי הקולנוע בצפון אמריקה (133.7 מיליון דולרים), אך […]

[…] של 2016 שהיה מיועד לכמעט כל הגילאים החשובים (דירוג PG-13) והכניס 133.7 מיליון דולרים בבכורתו. אגב, רק לפני שבועות בודדים היו מי שציפו שגרסת 2021 תעבור […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?