טוני סקוט "חסר מעצורים"

הבמאי טוני סקוט ("דז'ה וו") סוגר את הפרטים הסופיים לבימוי דרמת פעולה חדשה בשם "חסרת מעצורים" (ש.ל.ר, Unstoppable) במקום במאי "קזינו רויאל" מרטין קמפבל. את התסריט לסרט כתב מארק בומבק ("הונאה").

מי שככל הנראה "חסרת מעצורים" למעשה היא רכבת לא-מאוישת, שעל פי מקצת העלילה שנודעה – נושאת עליה גזים רעילים וכל מיני נוזלים בעירים המסוגלים (ועומדים) למחוק עיר שלימה, אם לא יצליחו צמד של טכנאי וכרטיסן-רכבות לעצור אותה בזמן.

סקוט מתפנה ממש בימים אלו מבימוי הסרט "ההשתלטות על פלהם 123" (ש.ל.ר, The Taking of Pelham 123) בכיכובם של דנזל וושינגטון וג'ון טרבולטה; ועל פי מספר דיווחים הוא שם לעצמו את "חסרת מעצורים" בראש סדר העדיפויות שלו, עם כוונה להתחיל בצילומים כמה שיותר מהר השנה.

ובחדשות אחרות

טובי מגוואייר לוהק לסרט (שזכויותיו עדין לא נקנו סופית) בשם "הגבולות" (ש.ל.ר, The Limits). הסרט מספר על אליפות פורמולה אחת של שנת 1961, בה ניצח אמריקאי לראשונה – פיל היל (מגוואייר) – בעקבות טרגדיה שאירעה למתחרה המוביל נגדו, וולפגנג וון טריפס.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] יוצא "סטארטרק", כריס פיין, נמצא במגעים סופיים להצטרף לסרטו הבא של טוני סקוט, "חסרת מעצורים" (ש.ל.ר, Unstoppable), בו מככב דנזל […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?