רוברט דאוני ג'וניור יגלם את דוקטור דוליטל המדבר לחיות

"שרלוק הולמס 2". רוברט דאוני ג'וניור.

"שרלוק הולמס 2". רוברט דאוני ג'וניור.

השחקן רוברט דאוני ג'וניור יככב בסרט "המסע של דוקטור דוליטל" (ש.ל.ר, The Voyage of Doctor Dolittle), עיבוד חדש לספרי הילדים של יו לופטינג משנות ה-1920. את הסרט כתב ויביים סטיבן גייגן ("מכורים לזהב", "סוריאנה" והתסריט זוכה האוסקר של "טראפיק").

סיפורו של ד"ר ג'ון דוליטל הוא של רופא שחי עם חיות, מטפל בהן, וטוען שהוא גם מסוגל לדבר איתן. הרעיון כבר עובד לסרטי קולנוע, בין היתר "דוקטור דוליטל" מ-1967 בבימויו של ריצ'ארד פליישר, והיה מועמד לפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר, אך הסתפק בזכיה באוסקרים לאפקטים ולשיר הטוב ביותר. ב-1998 גילם את הדוקטור אדי מרפי ואף חזר לסרט המשך שלוש שנים מאוחר יותר (כשכבר החלה דעיכתו של השחקן כמי שמופיע על המסך עם "פלוטו נאש" וכדומה, ושלא כמו תפקיד הדיבוב המצליח והמוצלח ב"שרק").

אין בינתים תאריך לתחילת ההפקה משום שבשלב זה גייגן עבר לעבד את המשחק The Division ("היחידה") בסרט שיככבו בו ג'ייק ג'ילנהול וג'סיקה צ'סטיין. דאוני ג'וניור עסוק מאד גם הוא, למשל בצילומי "הנוקמים 3: מלחמות האינסוף" (ש.ל.ר, Avengers: Infinity War). עם זאת, אולפני יוניברסל שאחראים לפרויקט תיזמנו אותו לבכורה בארה"ב ב-24 במאי, 2019.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?