"הוד מעלתו" ג'יימס פרנקו מתאחד שוב עם צוות "פיינאפל"

הקומדיה התקופתית "הוד מעלתך" (ש.ל.ר, Your Highness) בבימויו של דיויד גורדון גרין ובכיכובו של השחקן דני מק'ברייד יאמצו לחיקם ככל הנראה גם את השחקן המבוקש ג'יימס פרנקו ("מילק"). פרנקו, גרין ומק'ברייד עבדו יחד שלושתם בקומדיה המדוברת "פיינאפל אקספרס" (אצלנו ישירות על דיוידי). יצא לי לראות את "פיינאפל" לא מזמן, ואינני מסכים עם כל התהודה שהסרט גרף. מדובר בסרט משעשע וחביב, אך לא יותר מזה (ועל כך גיא ונטלי חולקים עלי, למשל).

עלילת "הוד מעלתך" נכתבה בידי מק'ברייד ובן בסט (שסרטו היחיד מ-2006 לא הופץ בישראל), והיא מספרת על צמד נסיכים מפונקים בימי הביניים (מק'ברייד ופרנקו), שמכשף מרושע מטיל על אביהם קללה וחוטף את ארוסתו של האח המבוגר יותר. גורל הממלכה תלוי כעת בצמד והללו יוצאים למסע למציאת המכשף והחטופה.

הסרט יתחיל את צילומיו בסוף יולי הקרוב. פרנקו מנהל מגעים לככב בסרטו הבא של כריסטופר נולן, "ההתחלה", יחד עם ליאונרדו די'קפריו. לא ברור עד כמה הפרויקט הזה ריאלי, היות וגם "התחלה" אמור להצטלם בקיץ הקרוב ויתנגש עם "הוד מעלתך" שבעדיפות אצל פרנקו.

ובחדשות אחרות

"עליסה בארץ הפלאות" (ש.ל.ר, Alice in Wonderland) של טים ברטון יצא בארה"ב גם בהפצת IMAX 3D. נעדכן מיד כשיוודע לנו האם יש סיכוי שגם בארץ יהא כך.

—–

מאבק היוצרים: אמש טיפסו כמה יוצרים על גג האולפן השקוף של ערוץ 24 המחודש (ככל הנראה משום שמחזיקת השליטה בו היא זכיינית ערוץ 2, קשת). באיגודי היוצרים אומרים שזה רק קצה הקרחון, ואני נותרתי חסר מילים.

—–

השקת האתר החדש של הזכיינית רשת בשיתוף עם אתר החדשות ynet צפויה להתרחש היום. קשת היא חברת השידור המסחרית היחידה בישראל שמפעילה כיום אתר (מקו) ללא תלות באף אתר פופולרי אחר: yes עם וואלה, הוט גם הם עם ynet (אתר שעדין לא עלה לאויר) וערוץ 10 עם נענע.

[…] אתמול בישרנו שגם השחקן ג'יימס פרנקו ("מילק") עשוי לנטול תפקיד מרכזי בסרט, אך ככל הנראה זה לא יקרה בגלל בעיות לוחות זמנים. הסרט מיועד להצטלם בקיץ הקרוב, ולצאת לאקרנים האמריקאים ביולי 2010. […]

[…] נטלי פורטמן הצטרפה לקומדיה "הוד מעלתך" (ש.ל.ר, Your Highness), שכבר מככבים בה דני מק'ברייד וג'יימס פרנקו. את הסרט יביים דיויד גורדון […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?