שוברי קופות: "שומר הראש והמתנקש" הפתיע קמעה, "לוגאן לאקי" איכזב, שיא ל"לזמן את הרוע" ו"וונדר וומן" שברה עוד שיא

"שומר הראש והמתנקש". ריאן ריינולדס, סמואל ל. ג'קסון.

"שומר הראש והמתנקש". ריאן ריינולדס, סמואל ל. ג'קסון.

סרט הפעולה הקומי "שומר הראש והמתנקש" הצליח להתמקם ראשון בטבלת שוברי הקופות בצפון אמריקה לסופ"ש הבכורה שלו עם הכנסות די נמוכות אך מעל לציפיות, בעוד קומדית הפשע "לוגאן לאקי" הסתפקה במקום השלישי עם הכנסות נמוכות מאד. בזמן שכל זה קרה ועוד, סרט הקומיקס "וונדר וומן" חצה את רף 800 מיליון הדולרים בהכנסות עולמיות, וגם הכניס בצפון אמריקה כ-404 מיליון דולרים מתוכם, מה שהספיק כדי להדיח את "ספיידר-מן" (403.7 מ"ד) בתור סרט המקורות/ביכורים של גיבור-על המכניס ביותר בצפון אמריקה בכל הזמנים.

אז כאמור, הכנסותיו של "שומר הראש והמתנקש" בסוף השבוע האחרון בצפון אמריקה, שהסתכמו ב-21.6 מיליון דולרים בקרב 3,377 בתי קולנוע, מיקמו אותו בצמרת טבלת שוברי הקופות לסופ"ש. הציפיות היו נמוכות ואכן הכנסותיו טובות מאלה של "רד 2" (18 מ"ד בבכורה בקיץ 2013) למשל, אבל נמוכות מאד בהשוואה ל"שחק אותה שוטר" (35.2 מ"ד בבכורה בחורף אשתקד).

סרט האימה "אנאבל 2" ירד ב-55.7 אחוזים בהכנסותיו מהשבוע שעבר והוסיף 15.5 מיליון דולרים בקרב 3,542 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 64 מיליון דולרים, וביחד עם כ-96.7 מיליון דולרים שנכנסו מחוצה לצפון אמריקה, הפכה סדרת סרטי "לזמן את הרוע" עם בובת אנאבל, לסדרת סרטי האימה הראשונה להרוויח מיליארד דולרים. לשם השוואה, סדרת "המסור" גרפה כ-873 מיליון דולרים עם 7 סרטים.

הרחק מאחורי "אנאבל 2", "לוגאן לאקי" פתח עם 8.1 מיליון דולרים בקרב 3,031 בתי קולנוע, זאת למרות ביקורות חיוביות בעיקרן (גם בארץ, אגב). האשמה היא ככל הנראה בתחרות על כספי אותו הקהל של "שומר הראש והמתנקש", ואמנם הוא לא משך את הקהל בהמוניו – בכל זאת, אלה שבחרו לצאת לקולנוע, גם בחרו מבין השניים שלא בטובתו של "לוגאן לאקי".

"אנאבל 2".

"אנאבל 2".

סרט המלחמה "דנקרק" הוסיף עוד 6.7 מיליון דולרים בקרב 3,271 בתי קולנוע, והתמקם רביעי בטבלה. בסך הכל ב-5 שבועות גרף הסרט 165.5 מיליון דולרים. וחותם את החמישיה העליונה סרט האנימציה "שודדי הפיצוחים 2: טבעי להשתגע" עם תוספת של 5.1 מיליון דולרים בקרב 4,003 בתי קולנוע, כשבסך הכל בשבועיים גרף הסרט 17.7 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?