אושרת קוטלר חשפה בשידור: "קיבלתי הצעה מגונה מאלכס גלעדי"; עדכון: הושעה מנשיאות קשת

מגישת החדשות אושרת קוטלר חשפה הערב (ה') בשידור חי במהדורות חדשות 10 בפני המגישה תמר איש שלום, כי לפני 25 שנה קיבלה הצעה מגונה כלשונה, ממנכ"ל קשת דאז (וכיום הנשיא), אלכס גלעדי, אחרי שהגיעה לראיון עבודה. עדכון 5.11: נרי ליבנה כתבה טור אישי ב'הארץ' בו היא מספרת כי גלעדי חשף בפניה את איבר מינו וביקש שהיא תדבר אליו. עדכון 8.11: 'וואלה' מדווח כי גלעדי הודיע לדירקטוריון קשת כי הוא "זז הצידה מתפקידי זמנית עד שתוכח חפותי."

קוטלר אמרה בשידור: "אצלי זו לא הייתה הטרדה מינית, זו הייתה פשוט הצעה מגונה. הייתי בחורה צעירה שהגיעה לחדשות 2 בשנת 94'. על המדוכה: הצעה להגיש את תוכנית הבוקר של ערוץ 2 אז, בתחילת דרכו. אלכס גלעדי הוא מנכ"ל קשת, הוא מקבל אותי לראיון, הראיון עובר בהצלחה, תיק העבודות שלי מוצא חן בעיניו. ואז אני מקבלת טלפון כמה שעות אחר כך, ואלכס גלעדי מזמין אותי לארוחת ערב. וכשאני מנסה להתחמק ואומרת לו שאולי צהריים דווקא, הוא מבהיר לי 'לא, לא, ארוחת ערב, וגם תפני את הערב'. ואז אני אומרת לו 'מר גלעדי, מחמיא לי שאתה מזמין אותי לארוחת ערב, אבל אתה יודע שאני נשואה?' ואז הוא מסביר לי – הוא אומר לי 'מה זה קשור? את לא יודעת איך מתקדמים בטלויזיה בהוליווד?' ואז עניתי לו שאני יודעת וכנראה שאני לא אתקדם ככה בחיים לשום מקום כי אני לא מתכוונת לאכול איתו ארוחת ערב. והשאר היסטוריה."

היא הוסיפה: "עכשיו, אם אני מעלה דופק עכשיו, כשאני מספרת לך את זה, וראיינתי עשרות נשים שהוטרדו, קיבלו הצעות מגונות או הותקפו, אז אני מודיעה לך שזה לא פשוט, בכלל. וכשאני שואלת את עצמי, למה לא דיברתי על זה 25 שנה? אז התשובה היחידה שיש לי לתת לך, זה שגם עכשיו, גם אז, לכל ההשלכות שהיו יכולות להיות לדבר כזה, לווידוי כזה, לפני עשר שנים, כשכבר הייתי מספיק חזקה ומפורסמת ומוכרת, לא היה שום חשש לקריירה שלי, יש בזה משהו צהוב, רכילאי, לא נחמד, ובגלל זה לא אמרתי כלום. אבל הנה, הגיע הזמן להגיד, אולי מאוחר מדי, ואני רק יכולה להצטער שלא היה לי האומץ להגיד את זה לפני 15 שנה, אולי הייתי חוסכת כמה עוגמות נפש לכמה נשים אחרות שבאו לבקש עבודה בשידורי קשת."

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?