טרילוגיה רביעית של "מלחמת הכוכבים" תצא לדרך תחת ידיו של ריאן ג'ונסון

"מלחמת הכוכבים: פרק 8 - אחרוני הג'דיי". דייזי רידלי.

"מלחמת הכוכבים: פרק 8 – אחרוני הג'דיי". דייזי רידלי.

כמה אולפני לוקאס-פילם ודיסני מרוצים מ"מלחמת הכוכבים: פרק 8 – אחרוני הג'דיי"? כנראה שמאד-מאד, משום שהם הודיעו כי הם מפקידים בידי במאי הסרט, ריאן ג'ונסון, את האחריות ליצירת טרילוגיה נוספת ורביעית מהיקום של מלחמת הכוכבים. את הטרילוגיה הנוכחית, שסרטו של ג'ונסון הוא הסרט השני בה, הזניק ג'יי-ג'יי אברמס ב"הכוח מתעורר".

העבודה עם ג'ונסון ("לופר", "בריק") על פיתוח טרילוגיה חדשה אינה מתבקשת. לפי השמועות, משלוקאס-פילם ודיסני פיטרו את קולין טרברו מבימוי פרק הסיום של הטרילוגיה הנוכחית, הם הציעו לג'ונסון להיכנס לתפקיד אך הוא סירב וג'יי-ג'יי אברמס נתבקש לתפוס את ההגה במקום. ג'ונסון כנראה לא הותיר בכך טעם רע ללוקאס-פילם-דיסני, ויתכן שסיבותיו היו מקובלות על האולפנים: אולי התנגשויות לו"ז עם פרויקט תשוקה אישי או אולי חשש מלחץ אטומי בכניסה לתפקיד בלו"ז קצר יותר מאם היה בו מלכתחילה. בכל אופן, לוקאס-פילם ודיסני רגישים מאד למותג "מלחמת הכוכבים", ולצד פיטוריו של טרברו, הם גם פיטרו תוך כדי ההפקה את הבמאים פיל לורד וכריסטופר מילר מבימוי הסרט על האן סולו. כשהפרק השביעי גרף למעלה משני מיליארד דולרים, הסיבה ברורה.

ג'ונסון הגיב בטוויטר: "ברור שאני מקוה שתאהבו את 'אחרוני הג'דיי'. אבל באמת, עכשיו אני *ממש* מקוה שתאהבו את 'אחרוני הג'דיי'.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] אתו. גם אנשי לוקאס פילמס/דיסני סומכים עליו ולראיה הם הפקידו בידיו טרילוגיה נוספת מעולם "מלחמת הכוכבים". אישית אני מקווה שהוא גם ימצא זמן לפרויקטים מעולמות […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?