ליאם ניסן ורייף פיינס יגלמו אלים יוונים

השחקנים ליאם ניסן ורייף פיינס יככבו באפוס האלים היווני של לואיס לטרייר, "מלחמת הטיטאנים" (ש.ל.ר, Clash of the Titans), המבוסס על סרט באותו השם מ-1981 (שלמיטב ידיעתנו לא הופץ רשמית בישראל). לצידם יככבו גם סאם וורת'ינגטון ("שליחות קטלנית 4 – ההתעוררות"), גמה ארטרטון ("קוואנטום של נחמה") ומדס מיקלסן ("קזינו רויאל").

הסרט המקורי התבסס בחופשיות על סיפורו המיתולוגי של פרסאוס (וויקי), בנו של זאוס, שהוגלה בילדותו, וכאשר גדל והתבגר, יצא בברכת מלכו החדש לערוף את ראשה של מדוזה (זו שמבטה הופך אנשים לאבן). בעיבוד החדש, ניסן יגלם את זאוס, וורת'ינגטון את פרסאוס, ופיינס את האדס, האל שמנסה להפיל את זאוס מכס מלכות האלים.

המשא ומתן על הצטרפותו של ניסן החלה עוד לפני מותה של אשתו, נטשה ריצ'ארדסון, לפני כחודש. זהו הסרט הראשון אליו הצטרף ניסן מאז מותה בתאונת סקי.

אין כרגע תאריך לתחילת הצילומים, ופה למעשה מונחת אבן הנגף: פיינס מיועד לככב גם בקומדיה של ריקי ג'רביס על הזדקנות בשם "The Men At The Pru"; כמו גם לחזור לתפקידו בתור הלורד וולדרמורט בפרק האחרון בסדרת "הארי פוטר" – "הארי פוטר ואוצרות המוות – חלק ב'" שיתחיל צילומים בסתיו הקרוב. פיינס ינסה לשלב את כל שלושת הפרויקטים ו"הארי פוטר" יהיה האחרון מבין השלושה להצטלם.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?