"גרין לנטרן" בתקציב גבוה

במאי "קזינו רויאל", מרטין קמפבל, קיבל לידיו תקציב מדווח של 150 מיליון דולרים כדי לצלם את הסרט "גרין לנטרן" באוסטרליה. אם לדייק, הצילומים יתרחשו באולפני פוקס שבסידני, ניו סאות' וולס (וויקי), כך על פי ההוליווד-ריפורטר, שמציין גם כי הבחירה באוסטרליה נבעה משיקולים כלכליים הנשענים על ירידת ערכו של הדולר האוסטרלי.

על אף שמדובר בתקציב גדול, אל תמהרו לחשוב שזהו תקציב שובר שיאים – ואפילו לא תקציב יוצא דופן במיוחד לסרטי קומיקס. למעשה, השיא כרגע שייך ל"ספיידר-מן 3" שעלה לסוני כ-258 מיליון דולרים. אבל סוני לחוד והאחים וורנר – מפיקי "גרין" לחוד. לוורנרים עלה "האביר האפל" כ-185 מיליון דולרים ו"השומרים" שהגיע לא מזמן, עלה גם כ-150 מיליון דולרים.

הפרה-פרודקשן של הסרט מיועד להתחיל בתחילת יולי, והצילומים בנובמבר (במקור תוכננו לספטמבר).

ובחדשות אחרות

קריסטן בל החביבה ("קח את זה כמו גבר") תככב בקומדיה "שוב את" (ש.ל.ר, You Again) של דיסני. רק לפני כמה ימים סיפרנו שהפרויקט יוצא לדרך עם הצטרפותו של הבמאי אנדי פיקמן.

—–

היתה תביעה נגד המפיקים של "שליחות קטלנית 4 – ההתעוררות" בעוון הפרת חוזה, מרמה ואי תשלום כספים. זה היה לפני חודש, ועכשיו היא יושבה.

—–

שרלוט רמפלינג ("סערת החושים של אנה") וסאלי הוקינס ("חופשיה ומאושרת") הצטרפו למותחן המדע הבדיוני על שכפול גנטי, "לעולם אל תעזוב אותי" (ש.ל.ר, Never Let Me Go). בסרט מככבת קירה נייטלי.

שיוכים: חדשות סרטים
גאסר

וכצפוי, הורידו ל"ברונו" את הדירוג לR. כמו שהיה ל"בוראט". הטריק הידוע עבד גם פה והMPAA אכלו אותו כצפוי.

אלון

אותי מעניין אם יבחרו לגרין לנטרן שחקן שחור כמו שהיה הרבה זמן בקומיקס ובטלויזיה, כי תכלס צריך את הגיוון הזה בשביל ה JLA…

[…] כל פנים, אם נכון הדבר ויככב בראדלי בסרט עטיר התקציב, הוא יטול אותו משחקנים ראוים אחרים (שלא באמת ניהלו משא […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?