בראד פיט מצטרף לליאונרדו די'קפריו וטרנטינו ב"היו זמנים בהוליווד"

"ממזרים חסרי כבוד". בראד פיט.

"ממזרים חסרי כבוד". בראד פיט.

בראד פיט מצטרף לליאונרדו די'קפריו בסרטו התשיעי של קווינטין טרנטינו, שהתחדש בשם "היו זמנים בהוליווד" (ש.ל.ר, Once Upon a Time In Hollywood). טרנטינו שקל לתפקיד גם את טום קרוז, ועל פי דיווחים גם השחקנית מרגו רובי עתידה לשחק בסרט.

העלילה מתרחשת בלוס אנג'לס של קיץ 1969, כשמניע גדול בעלילה הוא הירצחם של חמישה אנשים בידי הכת של צ'ארלס מנסון – אחת מהם היתה שרון טייט, אישתו ההריונית של רומן פולנסקי (ואותה אמורה לגלם רובי). שתי הדמויות הראשיות בסרט הן ריק דלטון (די'קפריו), כוכב מערבוני טלויזיה מהעבר, והכפיל הותיק שלו קליף בות' (פיט). שניהם מנסים להצליח בהוליווד שהם כבר לא מזהים, ולריק יש שכנה מפורסמת מאד: שרון טייט. בשיחה עם עיתונאים מסר טרנטינו: "עבדתי על התסריט הזה במשך חמש שנים, וגם גרתי במחוז לוס אנג'לס כל חיי, כולל ב-1969, אז הייתי בן 7. אני נורא נלהב לספר את הסיפור של לוס אנג'לס והוליווד שכבר אינם עוד. ואני לא יכול להיות שמח יותר מהשילוב של די'קפריו ופיט בתור ריק וקליף."

טרנטינו ספג הרבה אש לאחרונה בעקבות חשיפתה של אומה תורמן על התנהלויות בעייתיות מולה בסרטים של טרנטינו. תורמן חשפה כי בעת הצילומים של "להרוג את ביל", דרש ממנה טרנטינו (ולא מכפילה שלה) לנהוג בצורה מסוכנת במכונית, ולבסוף היא התנגשה בעץ ונפצעה. כמו כן, תורמן חשפה כי גם היא נפגעה בדרך זו או אחרת בידי הארווי וויינשטיןהמואשם בהטרדה מינית ואונס של אחרות, וזאת בסרטים שיצר טרנטינו והשלושה עבדו בהם יחד.

"היו זמנים בהוליווד" מיועד לבתי הקולנוע בארה"ב (וכנראה גם בישראל) ב-9 באוגוסט, 2019, יום הירצחה של טייט. זהו הפרויקט הראשון שבו ישחק די'קפריו מאז זכייתו באוסקר על "האיש שנולד מחדש", ושיתוף הפעולה השני שלו עם טרנטינו אחרי "ג'אנגו ללא מעצורים". זהו גם שיתוף הפעולה השני של פיט עם טרנטינו, אחרי "ממזרים חסרי כבוד".

שיוכים: חדשות סרטים

[…] רות', קורט ראסל ומייקל מדסן. בתפקידים הראשיים יככבו, כפי שכבר דיווחתי, השחקנים ליאונרדו די'קפריו ובראד פיט, והשחקנית מרגו […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?