שוברי קופות 20.04.09: סופ"ש חלש; זאק אפרון מוביל

הקומדיה "שוב בן 17" בכיכובו של זאק אפרון (אליל הנערות מ"היי סקול מיוזיקל") הביאה הביתה לאחים וורנר סכום נמוך יחסית של 24 מיליון דולרים על פי הערכות, בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים. עם הסכום הזה, אגב, הצליחה הקומדיה לתפוס את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות לסוף השבוע החולף, כאשר במרחק ניכר פתח המותחן הפוליטי עשיר הכוכבים "שם המשחק" (אצלנו מיוני), עם רק 14.1 מיליון דולרים. במותחן מככבים ראסל קרואו, בן אפלק, רייצ'ל מק'אדמס, הלן מירן ואחרים.

סרט הפעולה "קראנק 2" (ש.ל.ר, Crank: High Voltage) פתח גם הוא בסוף השבוע האחרון עם סכום סביר לז'אנר של 6.5 מיליון דולרים על פי הערכות. הסרט המקורי מ-2006, שהיה בעיני אחד הסרטים האידיוטים ביותר שנוצרו עלי אדמות (והקוראים כאן יודעים שאני מסוגל להתחבר לעלילה דקה כחוט השערה), לא הופץ רשמית בארץ מעולם. הסכום שגרף "קראנק 2" הכניס אותו למקום השישי בטבלה השבוע, כשלפניו "מפלצות נגד חייזרים" עם 12.9 מ"ד במקום השלישי; "האנה מונטנה – הסרט" עם 12.7 מ"ד; ו"מהיר ועצבני 4" עם 12.3 מיליון דולרים.

שיוכים: חדשות סרטים
יאקוזה

קצת מוזר, בקראנק הראשון הוא מת בסוף, לא סתם מת, הוא נפל ממסוק והראו אותו מרוסק… מדהים איך שבהוליווד מעירים את המתים.
אגב הראשון היה סרט מצויין, מהנה, אקשן ללא הפסקה.

גאסר

חלש? יחסית למה? אף אחד לא ציפה פה לפתיחה/ות כמו לפני שבועיים ואפילו לא משהו דומה. דווקא מתאים למדיי לחודש אפריל ומסתדר עם מה שציפו ששני הסרטים הראשונים יעשו. ובנוסף, זו עדיין עלייה של כמעט 20% מאותו שבוע בשנה שעברה.

גאסר

בנוסף, ובאופן מפתיע, הסרט (17 Again) לא נקטל ע"י הביקורות שחלקן אפילו אהב אותו.
לי זה נראה כמו ערמת רפש.

אלי שגב

ציפיתי ש"שם המשחק" יגרוף 'קופה יפה', למרות שהוא מתעסק בפוליטיקה. הרבה שחקנים מוצלחים מופיעים בו, ולא רק זה – הוא גם זכה לביקורות טובות בארה"ב.

יאקוזה, ספוילר ענק למי שלא ראה את הראשון, לא? 🙂

גאסר

מתי פעם אחרונה סרט פוליטי היה מצליח במיוחד או מקום ראשון? לא משנה כמה כוכבים שיש בסרט, לארה"ב אין כח לפוליטיקה, ועוד יותר אין להם כח לעיתונאים ופוליטיקה. סרטים דומים כמו מייקל קלייטון, גוף השקרים וכדומה הצליחו בדיוק באותה מידה למרות סוללת הכוכבים.

אלי שגב

כן, זה נכון.

יאקוזה

אלי, איך כולנו צפינו בקראנק אם הוא מעולם לא הופץ בישראל? מממממממ
אגב, בנוגע לעיר הסרטים בראשל"צ, עבודות הבניה החלו שוב, כשיש כמה שינויים בבניה ואף כמה הפתעות: קולנוע שקוף ופתוח!
אני אעביר לך פרטים נוספים ומלאים.

אלי שגב

כשבזמנו שאלתי את אנשי הסינמה סיטי, אף אחד לא ידע על הפסקה, אבל אשמח לשמוע ולכתוב כתבה עם פרטים חדשים…
🙂

גאסר

ואגב, 'שם המשחק' זה שם גרוע.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?