מצטרף חדש למועדון ה-2 מיליארד דולר

"הנוקמים 3: מלחמת האינסוף".

"הנוקמים 3: מלחמת האינסוף".

החדשות על סרט שחוצה את קו מיליארד הדולר הפכו מדבר נדיר לכמעט לא-חדשות. בעוד 3 סרטים בלבד עשו זאת במהלך המאה ה-20, היום יש כבר 34 סרטים עם הכנסות של 10 ספרות. מתוך 34 הסרטים האלה רק 4 התעלו על כולם וחצו את הקו של 2 מיליארד דולר: "אווטאר" (2009), "טיטאניק" (1997), "מלחמת הכוכבים: פרק 7 – הכוח מתעורר" (2015) והמצטרף החדש: "הנוקמים: מלחמת האינסוף". ההישג של שני המובילים, שאת שניהם כתב וביים ג'יימס קמרון ואינם סרטי המשך, הוא אדיר וחסר תקדים במימדים שלו.

"הנוקמים: מלחמת האינסוף" הוא השלישי בסרטי הנוקמים. "הנוקמים" (2012) הכניס 1.5 מיליארד ו"הנוקמים: עידן אולטרון" (2015) הכניס 1.4 מיליארד. הם איגדו את כוכבי גיבורי-העל של מארוול מסרטים קודמים, ביניהם "איירון-מן" ו"ת'ור", כש"קפטן אמריקה: מלחמת אזרחים" (הסרט השלישי עם השם קפטן אמריקה) היה יכול בקלות להיקרא "הנוקמים". את שני סרטי "הנוקמים" הראשונים ביים ג'וס וידון, את "מלחמת האינסוף" ביימו האחים אנת'וני וג'ו רוסו, שביימו את שני סרטי קפטן אמריקה" האחרונים וגם את סרט "הנוקמים" של שנה הבאה, שעדיין אין לו שם רשמי.

"הנוקמים: מלחמת האינסוף" נהנה גם מהתנופה של ההצלחה הענקית של "הפנתר השחור" בתחילת השנה (הסרט השלישי הכי מצליח בארה"ב אי פעם!). דמותו של הפנתר השחור ודמויות נוספות מהסרט שלו מופיעות ב"מלחמת האינסוף". הכוכבים הרבים של הסרט השתתפו במסע יחסי ציבור נרחב, זה כבר חלק מהחוזה, בעיקר בהפקות ענק כשהשחקנים מקבלים משכורות שמנות ואחוזים מההכנסות של הסרט.

"הנוקמים 3: מלחמת האינסוף".

"הנוקמים 3: מלחמת האינסוף".

"הנוקמים: מלחמת האינסוף" מסתיים בסוף של "המשך יבוא" ומפתיע. הסרט בשנה הבאה יצליח אך זה, ככל הנראה, יהיה הפסגה של סרטי מארוול בתקופה הקרובה. הסרטים הבאים של גיבורי העל (הפנתר השחור, ספיידרמן) יצליחו מאוד, אך לא נראה שוב את כולם יחד בהרכבם הנוכחי. החוזה של כריס אוונס (קפטן אמריקה) הסתיים עם "מלחמת האינסוף", זה של רוברט דאוני ג'וניור וכריס המסוורת' יסתיים עם סרט "הנוקמים" של שנה הבאה (אך יש סיכוי שיאריכו אותו וימשיכו לגלם את איירון-מן ואת ת'ור בסרטים נוספים).

מלבד "הנוקמים" (מאי 2019) אילו עוד סרטים צפויים להרוויח מעל מיליארד דולר ועשויים להתקרב לשני מיליארד? "לשבור את הקרח 2" (נובמבר 2019), "מלך האריות" הלא מצויר (יולי 2019; לא מצויר אבל כל החיות נבראות במחשב) וסרטי ההמשך של "אווטאר" (הראשון מארבעה צפוי, כרגע, ב-2020).

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?