שוברי קופות: "נקודת שוויון 2" הפתיע בצמרת; "מאמה מיה 2" רביעי בהיסטוריה

"נקודת שוויון 2". דנזל וושינגטון.

"נקודת שוויון 2". דנזל וושינגטון.

שתי בכורות מוצלחות עלו לאקרנים בצפון אמריקה בסוף השבוע האחרון: סרט הפעולה עם דנזל וושינגטון, "נקודת שוויון 2" הפתיע ותפס (בקושי) את צמרת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע, בעוד המתחרה "מאמה מיה 2! Here We Go Again" הסתפק במקום השני בטבלה, ברם הפך למחזמר הקולנועי הרביעי הכי מכניס בבכורתו, בהיסטוריה, במקום "אל תוך היער" שנדחק למקום החמישי. לפני סוף השבוע, כל ההימורים טענו כי ידו של "מאמה מיה 2" תהיה על העליונה והוא שיתפוס את הצמרת.

כאמור, "נקודת שוויון 2" הכניס בבכורה 35.8 מיליון דולרים בקרב 3,388 בתי קולנוע. זה קצת יותר טוב מקודמו, שהכניס 34.1 מיליון. אחריו, "מאמה מיה 2! Here We Go Again" הכניס 35.8 מיליון דולרים בקרב 3,388 בתי קולנוע. הפער של "מאמה מיה 2" מקודמו קצת יותר גדול: 7 מיליון דולרים (הראשון הכניס 27.8 מ"ד, וכעת הפך למחזמר הקולנועי עם הבכורה השביעית הכי גבוהה בהיסטוריה). הכנסותיו של "מאמה מיה 2" דחפו את האולפנים שלו, יוניברסל, לחצות את רף מיליארד הדולרים בהכנסות מתוך צפון אמריקה לבדה, וזו הפעם השמינית ברציפות שהאולפנים מגיעים להישג.

במקום השלישי בטבלה ניצב סרט האנימציה "מפלצת של מלון 3: יוצאים לחופשה" עם ירידה בת 47.5 אחוזים בהכנסותיו מהשבוע שעבר, שהיא תוספת של 23.2 מיליון דולרים בקרב 4,267 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 91.1 מיליון דולרים. אחריו סרט הקומיקס "אנטמן והצרעה" עם תוספת של 16.1 מיליון דולרים בקרב 3,778 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 164.6 מיליון דולרים. וחותם את החמישיה העליונה סרט האנימציה "משפחת סופר-על 2" עם תוספת של 11.5 מיליון דולרים בקרב 3,164 בתי קולנוע. בסך הכל ב-6 שבועות גרף הסרט 557.3 מיליון דולרים.

"מאמה מיה 2! היר ווי גו אגיין". אלכסה דיויס, לילי ג'יימס, ג'סיקה קינן וויין.

"מאמה מיה 2! היר ווי גו אגיין". אלכסה דיויס, לילי ג'יימס, ג'סיקה קינן וויין.

כמו שניתן לשים לב, חמשת הסרטים שהוזכרו כאן היו סרטי המשך. גם אם מסתכלים על עשרת הסרטים המובילים בטבלת שוברי הקופות (במקום 5), מגלים כי 8 מהם הינם סרטי המשך, וזהו כבר שיא (עגום).

מחוץ לצפון אמריקה, כדאי לשים לב לחוסר ההצלחה של "גורד שחקים", שגם בסין הכניס בבכורה שלו (47.7 מ"ד) פחות מהסרט הקודם בכיכובו של דוויין ג'ונסון, "פרא" (55 מ"ד).

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?