קופות: "עשיר בהפתעה" מכניס כמעט אותו הסכום בסופה"ש השני; "בובה של רצח" כשל

"בובה של רצח". מליסה מקארתי, מאיה רודולף.

"בובה של רצח". מליסה מקארתי, מאיה רודולף.

הקומדיה הרומנטית של המגזר האסייתי "עשיר בהפתעה" חוותה את סוף השבוע השני מהטובים בהיסטוריה, עם ירידה של 5.7 אחוזים בהכנסותיה מהשבוע שעבר בצפון אמריקה; בעוד הבכורה של מותחן הקומדיה "בובה של רצח" כשלה והכניסה מתחת למצופה. לא רואים כל יום סרט שמצליח לשמור על הכנסות גבוהות בסופ"ש השני שלו בקופות בצפון אמריקה, ורוב מי שמצליח במשימה יוצא סביב חג המולד וכך נהנה משני סופי שבוע חגיגיים: ערב חג המולד וערב ראש השנה האזרחית. זהו כמובן לא המקרה של "עשיר בהפתעה" – לא היה שום חג בשני סופי השבוע שלו.

אם כן, הירידה הזעומה של "עשיר בהפתעה" הסתכמה בתוספת 25 מיליון דולרים בקרב 3,526 בתי קולנוע בצפון אמריקה, על פי הערכות. בסך הכל בשבועיים, כולל כמובן ההקרנה של אמצע השבוע, גרף הסרט 76.8 מיליון דולרים. אחריו, סרט האימה "אימה במצולות" ירד ב-38.4 אחוזים בהכנסותיו והוסיף 13 מיליון דולרים בקרב 4,031 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 105.3 מיליון דולרים.

"עשיר בהפתעה".

"עשיר בהפתעה".

"בובה של רצח" הכניס בבכורה 10 מיליון דולרים בקרב 3,256 בתי קולנוע, לאחר ביקורות קטלניות בארה"ב. זהו הסרט השני של הכוכבת מליסה מקארתי השנה שלא מצליח לטפס מעל ל-20 מיליון הדולרים המינימלים שעשתה בשנים עברו – אחרי "חיי המסיבה" (ש.ל.ר, Life of the Party) שנגנז בארץ ישירות להפצה ביתית.

סרט הפעולה "משימה בלתי אפשרית 6: התרסקות" ירד ב-25.7 אחוזים בהכנסותיו מהשבוע שעבר והוסיף 8 מיליון דולרים בקרב 3,052 בתי קולנוע. בסך הכל ב-5 שבועות גרף הסרט 193.9 מיליון דולרים. וחותם את החמישיה העליונה בטבלת שוברי הקופות לסופ"ש הוא הדרמה "כריסטופר רובין" שירדה ב-28.5 אחוזים בהכנסותיה, והוסיפה 6.3 מיליון דולרים בקרב 3,394 בתי קולנוע. בסך הכל ב-4 שבועות גרף הסרט 77.6 מיליון דולרים.

"אנטמן והצרעה". פול ראד, אוונג'לין לילי.

"אנטמן והצרעה". פול ראד, אוונג'לין לילי.

בינתים מחוץ לצפון אמריקה, "אנטמן והצרעה" עלה סוף סוף לאקרנים בסין, וגרף בה 68 מיליון דולרים. הסרט, שיצא בארץ עוד ביולי, גרף עד כה כ-545 מיליון דולרים מסביב לעולם (ועוד יש לו את השוק הגדול-יחסית של יפן בעתיד): 333 מ"ד מחוץ לצפון אמריקה ועוד 212 בתוכה.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?