בן סטילר "יפיץ טוב-לב" בקולנוע

בן סטילר יביים את הסרט "עזור לי להפיץ טוב-לב" (ש.ל.ר, Help Me Spread Goodness), דרמה המתוארת כבעלת טונים קומים שתציג גם את הבעיות והקשיים במדינות אפריקה. את התסריט הבסיסי כתב מארק פרידמן ("יחידת האמיצים"), לפני שעבר כמה תיקונים מהמפיקים והוגש לסטילר.

הסרט יספר על בנקאי משיקאגו שנופל קורבן למעשה הונאה של נסיך ניגרי שמבטיח לתת לך המון המון כסף… אם רק תיתן לו את פרטי חשבון הבנק שלך. על הדרך, כאמור, יוצגו בסרט המון הבעיות הפוקדות את העם הניגרי, ותושבי יבשת אפריקה בכלל.

סטילר עסוק למדי בימים אלו, ולכן צילומי הסרט (שבו הוא לא צפוי לככב), לא אמורים להתחיל בתקופה הקרובה. כרגע הוא מביים במקום שפילברג את "המשפט של השבעה משיקאגו" (ש.ל.ר, The Trial of the Chicago 7), והוא גם אמון על פיתוח פרק חדש בסדרת "פגוש את ההורים". הקיץ הממשמש ובא נוכל לראות אותו גם כשחקן ב"לילה מוטרף במוזיאון 2".

ובחדשות אחרות

קולנוע לב מציעים לכם כרטיסים לעיר הנופש קאן בצרפת, קצת אחרי שפסטיבל הקולנוע יסתיים שם. אבק כוכבים כנראה לא תמצאו שם, אבל זוג כרטיסי טיסה בחינם זה תמיד נחמד. ההגרלה תיערך בין נרשמי ומחדשי המנוי לבתי הקולנוע של לב במהלך כל חודש מאי (הנוכחי). הזוכים יוכרזו במהלך חודש יוני, ויוכלו לממש את הכרטיס עד ספטמבר.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?