"לחזור": הדרמה הראשונה ששבה להפקה

זכיינית ערוץ 2, "רשת", היא הראשונה להשיב לתחיה סדרת דרמה שביטלה בעקבות בעיות תקציביות. רשת סיכמה בימים האחרונים על חזרתה להפקה של "לחזור" מול המפיק חיים שריר (ממובילי ), והודיעה אמש על ההחלטה.

"לחזור" מגוללת את סיפורם של יוצאים בשאלה בין ירושלים לתל אביב. העונה הראשונה תכלול 10 פרקים בבימויו של אופיר בביוף ("משהו מתוק"), על-פי תסריט של עידו דרור וגלית חוגי, ולא סביר להניח שתסיים את הפקתה ותעלה לשידור לפני 2010.

אמנם "לחזור" היא היחידה כרגע לחזור מאי הסדרות שבוטלו/הוקפאו בגלל המשבר הכלכלי – היא אינה היחידה שמופקת כרגע בידי רשת. צילומי העונה השניה של "הכל דבש" נסתיימו והיא כרגע בשלבי פוסט-פרודקשן; "עד החתונה" עומדת להיכנס לשלבי צילומים של העונה השניה ו"החיים זה לא הכל" לשלבי צילומים של העונה השמינית כבר. ויש גם שתי סדרות חדשות: "טקסי דרייבר" של יובל סגל נמצאת כרגע בצילומים, ו"אחד העם 101", ספין אוף לסדרת הקומדיה האווילית "אחד העם 1", נמצאת כרגע בפיתוח.

אייס חשף כי הסיכום החדש עם שריר ישיב לרשת כסף שחולט ממנה בידי הרשות השניה לטלויזיה ולרדיו. לפני כחודשיים חילטה הרשות כמיליון וחצי ש"ח מרשת ומקשת עד שיחזירו לעבודה הפקות שבוטלו או הוקפאו, על מנת שישלימו את מחויבויות התוכן שלהן.

ובחדשות אחרות

החל מהשבוע הבא תחל חברת yes להציע ללקוחותיה להקליט תוכניות ל-yesMax שלהם דרך אתר האינטרנט של החברה וללא תשלום. הדבר כמובן מקל על אנשים שרוצים להקליט תוכניות ששמעו עליהן במקום העבודה שלהם וכו'.

—–

תקציב חברת החדשות לשנת 2009 אושר והוא עומד על 97.5 מיליון ש"ח. מדובר בקיצוץ של 10.5 מיליון ש"ח משנת 2008.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?