ספין-אוף גם ל"דדפול"

ריאן ריינולדס, דדפולהצלחתו של "אקס- מן המקור: וולברין" לא פסחה גם על גיבורי המשנה: ספין אוף של "דדפול" כבר נכנס לפיתוח וריאן ריינולדס מעוניין לשוב לגלם את אחת הדמויות היותר-מתחכמות בעולם הקומיקס הפופולרי. למעשה, כבר מן התכנון המקורי של "וולברין" ציפו לספין-אוף של דדפול, ולכן ליהקו שחקן מוכר ואהוד כמו ריינולדס לתפקיד, כך שיהיה קל לתפור עליו המשכים.

ווייד ווילסון, או "דדפול", הוא שכיר חרב שכמעט נפטר ממחלת הסרטן, אך הציל את עצמו כאשר נרשם לתוכנית ה"נשק איקס" (Weapon X) כמו "וולברין". הכוונות כרגע באולפנים הן להראות את שלביו המוקדמים של דדפול באופן דומה לשל "וולברין", עם התמקדות הפעם בו, מן הסתם (ב"וולברין" עברה של הדמות הוצג בחטף, יחסית). עד כמה יהיו האולפנים נאמנים לכוונות הללו בהמשך, עוד נראה, היות ובמקור ווייד ווילסון נראה מעוות למדי, להבדיל מריינולדס.

עוד סדרות קומיקס קשורות לאקס-מן שעכשיו בפיתוח הן סרט על הדמות מגנטו, ועיבוד בשם "אקס-מן מחלקה ראשונה" (ש.ל.ר, X-Men: First Class).

ובחדשות אחרות

רייצ'ל ווייז תככב בדרמה הפוליטית "המלשינה" (ש.ל.ר, The Whistleblower) המבוססת על סיפור אמיתי. ווייז תגלם שוטרת מנברסקה שמוצבת בבוסניה של אחרי המלחמה שם ומנסה לחשוף שערוריית סחר בבני אדם שטויחה בידי האו"ם.

—–

השחקן והקומיקאי דום דה'לואיז ("מרוץ מחוף לחוף") נפטר בגיל 75.

שיוכים: חדשות סרטים
mulon

קודם כל, הסרט של וולברין נחשב לכישלון.
הספין אוף לדדפול היה אך ורק בגלל הלחץ של מעריצי דדפול, שמהרגע שהודיעו שדדפול יהיה בסרט, הם לא הפסיקו לשנייה ללחוץ על האולפנים.

בזכות הלחץ הזה האולפנים נתנו לדדפול ספין אוף (ולא, לדוגמה, לגמביט) ואף בראיון שנתן ראיין ריינולדס הוא אמר שהספין אוף לא יהיה קשור בשום צורה לסרט של וולברין.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?