מי מתלהב מהבא של מ. נייט שימאלאן

הבמאי ההודי מ. נייט שימאלאן סחרר את כולם עם סרט המתח המעולה "החוש השישי" ב-1999. אחר כך הוא עשה את "בלתי שביר" שוב עם ברוס וויליס והפעם גם עם סמואל ל. ג'קסון, ויצא סרט מעולה נוסף. אבל אז הוא הביא לנו את "סיינס" עם מל גיבסון ו"הכפר" שהיו פשוט נוראיים, וכולם תהו מה קרה לאיש עם האות במקום שם פרטי.

עכשיו, כשסרטו החדש, "ההפנינג" (ש.ל.ר, The Happening) יוצא עם קדימון חדש לאינטרנט, אהרון קשלס מתלהב אבל ידידנו מ"מה שזז בקולנוע" לא. אני עדין הפכפך בדעתי. אז כדי שתהיו מעודכנים בדבר, הנה הקדימון:



שיוכים: חדשות סרטים

אני גם לא אהבתי את "בלתי שביר" בזמנו. סרט על כלום.

אחרי "הכפר" הוא ביים את "נערה במים" שכשל ביקורתית וכלכלית בארה"ב ויצא בארץ ישר לDVD. לא רק שהסרט אדיוטי לגמרי נייט ליהק עצמו לתפקיד מרכזי, והוא לא שחקן. מזעזע.

הטריילרים לסרטים שלו תמיד היו מסקרנים וטובים אבל האם יש מספיק פתים בארה"ב שיעניקו לו צ'אנס נוסף? לא יודע, מקווה שהאמריקאים יקבלו קצת שכל. מצד שני, יש סיכוי קלוש שנייט התאפס על עצמו והתקין סרט מוצלח. אני בינתיים אמתין לי בצד (בסקפטיות מהולה בתיעוב כלפיו).

[…] זוכרים שכולם התלהבו מהחדש של מ. נייט שימאלאן, "ההפנינג" (ש.ל.ר, The Happening)? אז יש עכשיו קדימון חדש וקצת יותר ארוך. […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?