ריאן גוסלינג ומישל וויליאמס לדרמה כזוג נשוי

ריאן גוסלינג ומישל וויליאמס מככבים בדרמה עצמאית חדשה בשם "יום אהבה כחול" (ש.ל.ר, Blue Valentine) שנכנסה עתה לצילומים. את הסרט מביים דרק סיאנפרנס (במאי סרטי טלויזיה, שסרטיו לא הוקרנו בארץ למיטב ידיעתנו), על פי תסריט שכתב יחד עם קאמי דלבין וג'ואי קרטיס (שגם הסרטים שלהם לא הוקרנו בארץ למיטב ידיעתנו).

הסיפור כורך את גוסלינג ווויליאמס כזוג שנישואיו כושלים. כשהקשר באמת נוחת לקרשים, הם מתחילים להיזכר בזמנים טובים יותר.

הסרט כאמור, כבר נכנס לצילומים, ועושה זאת בניו-יורק ובפנסילבניה שבארה"ב. נכון להיום, אין סרט עצמאי שריאן גוסלינג כיכב בו ולא אהבתי, אז אין יותר מדי מה להרחיב בנדון – אבל את וויליאמס גיליתי מחדש ב"סינקדוכה ניו יורק" שהגיע לארץ לסינמטקים ול-HOT בטלויזיה מוקדם יותר השנה. את הסרט ככלל לא אהבתי, אבל היא גילמה את התפקיד שלה באופן טוב מאד וגרמה לי להעריך אותה מאד, כך שאני מחכה לראות אותה גם ב"שאטר איילנד" בקרוב מול די'קפריו.

ובחדשות אחרות

אגב די'קפריו, הוא וקייט ווינסלט, כוכבי הסרט "טיטאניק", תורמים דרך קרן מיוחדת, לרווחתה של ניצולת הספינה האמיתית שטבעה ב-14 באפריל, 1912 – מילוינה דין, שמה, שהיתה אז בת חודשיים בלבד, וכיום מתגוררת חסרת כל במוסד סיעודי באנגליה. יפה מצידם.

—–

"ממזרים מבישים" (ש.ל.ר, Inglourious Basterds) עדין לא הוקרן בפעם הראשונה (מיועד לקאן), אבל טרנטינו בטוח בו כל כך עד שהודיע כי הכין לו כבר סרט מקדים (פריקוול).

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?