קופות: "מקוללת" מעל הציפיות ו"קפטן מארוול" עולה לקראת "הנוקמים 4"

"מקוללת".

"מקוללת".

את צמרת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בצפון אמריקה תפס סרט האימה "מקוללת", עם בכורה גבוהה מהציפיות של 26.5 מיליון דולרים בקרב 3,372 בתי קולנוע, על פי הערכות. זה מפתיע כי מדובר כאמור בסרט אימה אשר יוצא בסוף השבוע של חג הפסחא – לא בדיוק חומר למשיכת משפחות אל בתי הקולנוע. כמו כן, הסרט די נקטל על ידי המבקרים בארה"ב. גם מחוץ לצפון אמריקה, הסרט הצליח וגרף כ-30 מיליון דולרים ב-71 ארצות (בהן לא נכללות ארצות גדולות כמו אנגליה, יפן וסין).

"מקוללת" עלה לאקרנים בהפצת אולפני האחים וורנר, כמו גם הבא אחריו בטבלת שוברי הקופות, "שאזאם!". עם ירידה של 29.1 אחוזים בלבד בהכנסותיו מהשבוע שעבר, "שאזאם" הוסיף 17.3 מיליון דולרים בקרב 4,183 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 121.3 מיליון דולרים. עוד 22 מיליון דולרים הכניס "שאזאם" מחוץ לצפון אמריקה בסופ"ש האחרון, שהצטברו לכדי 201 מיליון, ובסך הכל מסביב לעולם הכניס הסרט 322 מיליון דולרים מצוינים.

במקום השלישי בטבלה ניצב סרט המאמינים הנוצרים "פריצת דרך" (ש.ל.ר, Breakthrough) שהכניס בבכורה 11.1 מיליון דולרים בקרב 2,824 בתי קולנוע. מענין לשים לב כי זהו הסרט הראשון שאולפני פוקס מפיצים תחת המטריה של רוכשיהם, אולפני דיסני.

"פריצת דרך (ש.ל.ר)".

"פריצת דרך (ש.ל.ר)".

ואם כבר דיסני, אז "הנוקמים 4: סוף המשחק" שעתיד לעלות לאקרנים מסביב לעולם בסופ"ש הבא יצר אפקט מענין: הסרט האחרון ביקום הקולנועי של מארוול שעלה בטרם הסרט הזה, "קפטן מארוול" עלה (!) ב-5.7 אחוזים בהכנסותיו מהשבוע שעבר, התמקם רביעי בטבלה, והוסיף 9.1 מיליון דולרים בקרב 2,653 בתי קולנוע. בסך הכל ב-7 שבועות גרף הסרט 400 מיליון דולרים. אפקט נוסף של "הנוקמים 4" הוא שמלבד "מקוללת" (שלא באמת מתחרה על אותו הקהל), לא עלה שום סרט חדש ושובר קופות בפוטנציה לאקרנים, כדי לא להתחרות מולו בשבוע הבא. זה גרם לכך שההכנסות בחג הפסחא הזה היו הגרועות ביותר מזה כ-15 שנים.

הקומדיה "בוסית בקטנה" חותמת את החמישיה העליונה של סוף השבוע עם תוספת 8.5 מיליון דולרים בקרב 2,667 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 29.4 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?