"ג'סיקה ג'ונס", עונה 3 – טיזר טריילר: עונת הסיום

"ג'סיקה ג'ונס". קריסטן ריטר.

"ג'סיקה ג'ונס", עונה 3. קריסטן ריטר.

העונה השלישית והאחרונה של "ג'סיקה ג'ונס" תגיע למסכי הצפיה בנטפליקס ב-14 ביוני, ותביא את סוף היקום של מארוול בנטפליקס. בשירות הצפיה לא מתביישים הפעם להגיד מראש שזוהי עונת הסיום, אחרי שהסתירו זאת בסדרות הקודמות ביקום המארוולי שלהם, כמו "דרדוויל" ו"המעניש" (שקודם עלו לשידור ורק אז הוכרזו כמסתיימות). הסיפורים סביב הסיבה לסופו של היקום המארוולי בנטפליקס עוסקים בשתי אפשרויות: האחת, דיסני רצתה את כל המותגים שלה – כולל אלה של מארוול – בשירות הסטרימינג-VOD החדש שהיא מקימה בלבד ולא אצל מתחרים עתידיים כמו נטפליקס; והשניה, שנטפליקס ניתחה את הרגלי הצפיה של המשתמשים שלה, והסיקה שמעט מאד צופים בעונות מתקדמות של סדרות. על כן היא מחדשת את מרבית הסדרות שלה לעונה שלישית לכל היותר, ורק יחידות סגולה זוכות ליותר מזה (כתלות כמובן בעלות ההפקה, שבמקרה של הסדרות של מארוול היא יקרה). תהיה הסיבה האמיתית כפי שתהיה, בכל מקרה השואו-ראנרית של הסדרה, מליסה רוזנברג, הודיעה מראש שהיא תעזוב בעונה השלישית – ובמקום שצוות חדש שינהל את הסדרה המופלאה הזו יהרוס את הרושם עליה – נראה שהכל הסתדר.

בעונה השלישית, ג'סיקה מתמודדת מול פסיכופת חכם במיוחד, והיא וטריש חייבות לתקן את היחסים בינהן כדי לגבור עליו. אבל האידיליות שלהן על מהותו של גיבור מאיימות לגרור מפגש הרסני בינהן.

צפו בטיזר טריילר:

והתמונות מהעונה השלישית שהגיעו עם הטיזר:

"ג'סיקה ג'ונס". איקה דרביל, קארי-אן מוס.

"ג'סיקה ג'ונס". איקה דרביל, קארי-אן מוס.

"ג'סיקה ג'ונס". רייצ'ל טיילור.

"ג'סיקה ג'ונס". רייצ'ל טיילור.

"ג'סיקה ג'ונס". קריסטן ריטר, בנג'מין ווקר.

"ג'סיקה ג'ונס". קריסטן ריטר, בנג'מין ווקר.

[…] של "ג'סיקה ג'ונס" תעלה בשירות הסטרימינג. לא אשוב להפליג בהיסטוריה שהביאה אותנו עד הלום, ברם כן אדגיש שבעיני "ג'סיקה ג'ונס" תמיד היתה הסדרה […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?