"תעלומת רצח" עם ג'ניפר אניסטון ואדם סנדלר שבר שיא צפיה בנטפליקס

"תעלומת רצח". אדם סנדלר, ג'ניפר אניסטון.

"תעלומת רצח". אדם סנדלר, ג'ניפר אניסטון.

נטפליקס דיווחה באמצעות אחד מערוצי הטוויטר שלה כי סרט הקומדיה "תעלומת רצח" בכיכובם של ג'ניפר אניסטון ואדם סנדלר, שבר שיא צפיה לשלושת ימי הבכורה בשירות הסטרימינג: 30.87 מיליון צפיות (משישי ועד ראשון). 13.37 מיליון חשבונות (מקביל ל'בתי אב' בנתוני רייטינג בישראל) צפו בסרט מתוך צפון אמריקה (ארה"ב וקנדה), ויתר 17.49 מיליון החשבונות (המספרים מסתכמים יותר טוב כשלא מעגלים) היו משאר העולם. חשבון צופה נספר כאשר הוא השלים 70 אחוזים מאורך הסרט.

היות ונטפליקס לא מפרסמת את הנתונים הללו כדרך קבע, ולא פירטה בפירוש מי היה מחזיק השיא, נותר להניח כי הוא לא נשבר מאז "בהיר" עם וויל סמית', שמשך 11 מיליון צפיות בשלושת ימיו הראשונים. עוד ידוע כי "משולש הגבולות" משך 52 מיליון צופים בארבעת שבועותיו הראשונים בשירות, סרט התעודה על פסטיבל פייר משך 20 מיליון בתוך חודש, ו"כלוב הציפורים" עם סנדרה בולוק משך 45 מיליון צפיות בתוך שבוע בלבד (וחברת המחקר נילסן אישרה ש-26 מיליון צפו בסרט בצפון אמריקה, כך שהיתרה משאר העולם מסתדרת עם המספר הכולל הזה).

"תעלומת רצח" היא חלק מחבילת הסרטים שנטפליקס הזמינה מסנדלר – שבמקור ב-2015 כללה ארבעה סרטים, אך הורחבה לשמונה סרטים ב-2017. נטפליקס ללא ספק מאותתת למבקרי ההחלטה שלה לעבוד עם סנדלר, שנתוני הקופות בבתי הקולנוע שלו בארה"ב לא היו מחמיאים במיוחד באותו הזמן שהחבילה הוסכמה. הסרט הזה מספר על שוטר מניו יורק (סנדלר) שיוצא לנופש באירופה עם אישתו (אניסטון), ולאחר שהם מופללים ברצח מיליארדר זקן, הם נמלטים מהחוק ומנסים לטהר את שמם.

הציוץ בטוויטר שפרסם את הנתונים:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?