שוברי קופות 18.05.09: "מלאכים ושדים" פותח חלש ביחס ל"דה וינצ'י"

זו אמנם לא השוואה הוגנת, אבל "מלאכים ושדים" גרף 48 מיליון דולרים בסוף השבוע האחרון (לפי הערכות) שהם הרבה פחות מ-77.1 מיליון הדולרים שאיתם פתח "צופן דה- וינצ'י" לפני כשלוש שנים בארה"ב. לא השוואה הוגנת משום שה"צופן" מבוסס על ספר הרבה יותר פופולרי מאשר "מלאכים", מה גם שהאכזבה שהביעו רוב הצופים מ"צופן" בוודאי השפיעה לרעה על המשכו.

אבל, 48 מיליון זה הרבה כסף וסכום מצוין לפתוח איתו – ואף מספיק כדי להדיח את "סטארטרק" מהמקום הראשון, בהפרש של כ-5 מיליון דולרים בלבד, על פי ההערכות. בשני שבועותיו באקרנים האמריקאים, "סטארטרק" גרף כ-147 מיליון דולרים – הסכום הגבוה ביותר שגרף סרט בסדרה בכל תקופתו באקרנים. "אקס- מן המקור: וולברין" ו"אקסיות לכל הרוחות" משתרכים בשבוע השלישי שלהם מאחור (עם אחוז שינוי סביר בהחלט למול השבוע הקודם) עם 14.8 מיליון דולרים ו-6.8 מיליון דולרים בהתאמה.

המותחן "אובססיבית" (ש.ל.ר, Obsessed) מגיע אחריהם עם כ-4.5 מיליון דולרים שהסתכמו ב-63 מיליון דולרים בארבעת שבועותיו באקרנים. סרטה החדש של ג'ניפר אניסטון, "לגעת בך", פתח בהפצה מאד מאד מצומצמת של 212 בתי קולנוע והצליח לא רע, עם ממוצע קרוב ל-1,800 דולרים לבית קולנוע (בסך הכל 378 אלף דולרים).

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?