"כבודו", עונה 2 – טיזר טריילר – יורם חטב נהיה גרוע מהעבריינים שנלחם בהם

"כבודו". אילנית בן יעקב, יורם חטב.

"כבודו". אילנית בן יעקב, יורם חטב.

סדרת הפשע הישראלית "כבודו" עולה עוד רגע לעונה שניה ב-yes, ובארץ כמו שבארץ, זה הזמן שהיה הגיוני לחברה להוציא טיזר טריילר בן כדקה לעונה החדשה (במקום לבנות ציפיה לאורך זמן קצת יותר ארוך).

תקציר העונה השניה: מיכה אלקובי (יורם חטב), כשגבו אל הקיר, נהיה גרוע מהעבריינים בהם הוא נלחם. הגבולות בין צידי החוק- עבריין, שופט, משטרה- מיטשטשים לגמרי בעונה הזאת.
אחרי שהעונה הקודמת הסתיימה בדרמה ענקית, השופט אלקובי מגשים את חלומו ומתמנה לשופט בבית המשפט המחוזי אך מוצא את עצמו מסובך עד צוואר לא רק עם משפחת בן עטר, אלא גם עם משפחת הפשע הקווקזית בדרום, הגדולה והאכזרית מכולן. בראש משפחת זו עומדים יוליה (יבגניה דודיה) ופתחוב (אלכס סנדרוביץ), שמבינים את חשיבותו של שופט במחוזי שנמצא אצלה בידיים.
בנו של מיכה, שי (ארז עובד) מרצה עונש מאסר. מיכה סופר את הימים ליום ששי ישתחרר, אז סוף סוף הם יוכלו לשכוח את כל מה שקרה ולחזור לחיים נורמלים. אלא ש-שי שמשתחרר מהכלא אינו אותו שי שנכנס אליו. כשמיכה מבין זאת, זה כבר מאוחר מדיי. אודי בן עטר (תום חגי), מתחיל לחשב מסלול מחדש בעניין מעשיהם הבלתי נסלחים של משפחתו, דבר שעולה לו בקרע מאביו אריה (דני שטג) שעדיין יושב בכלא.
חאלד, חברו הטוב של מיכה, שילם בחייו כשניסה לעזור למיכה. עכשיו כל מה שנותר למיכה הוא לעזור לנורה (לוסי האריש), אלמנתו של חאלד, מה שמעמיד אותו ראש בראש מול משפחת מסרי שרוצה לסגור את החשבון שיש לה עם חאלד דרך נורה. תחושת האשמה שמיכה חש כלפי נורה והדאגה שלו לבנו, מנוצלים היטב ע"י משפחות הפשע.
רופוס אובססיבית להפיל את מיכה. היא משוכנעת שכל מקרי הרצח שקרו בדרום, כולל חיסולו של השופט פונדק קשורים אליו. אלא שמיכה צובר כוח והשפעה. בנוסף לעבריינים שמגנים על ה'שופט שלהם' במחוזי מיכה יוצר קשרים פוליטים בצמרת השלטון בארץ. ההפללה שלו נהיית קשה אם לא בלתי אפשרית.

העונה השניה של "כבודו" תשודר בערוץ yes Action החל מה-22 ביולי, בכל יום שני (וגם תהיה זמינה יום קודם ב-VOD).

צפו בטיזר טריילר:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?