ג'ורג' קלוני ל"ג'נטלמן פרטי ביותר"

ג'ורג' קלוני מצא את עצמו בימים האחרונים במרכזן של שתי הרכישות הגדולות הראשונות בפסטיבל קאן. אחד הפרויקטים הוא עיבוד לספרו של מרטין בות' (שלמיטב ידיעתנו, אף אחד מעשרות הרומנים שלו לא תורגם לעברית), "ג'נטלמן פרטי מאד" (ש.ל.ר, A Very Private Gentleman). את התסריט לעיבוד כתב רואן ג'ופה ("28 שבועות אחרי"), ויביים אותו אנטון קורבין אנטון קורביג'ן ("קונטרול").

קלוני יגלם בסרט מתנקש להשכרה, שעומד לצאת למשימתו האחרונה ומסתתר בינתים בעיירה איטלקית נעימה. ביום רגיל הוא סולד לחלוטין מאינטרקציה עם אנשים אחרים, אך הפעם הוא מרשה לעצמו להשתחרר וכך הסחרור הידידותי והרומנטי שלפתע נקלע אליו מפריע למשימתו. הצילומים יחלו באיטליה כבר בסתיו הקרוב.

הפרויקט השני והיותר מדובר (פשוט משום אנסמבל השחקנים הרחב והמוצלח שלו) הוא הסרט "האנשים שבוהים בעיזים" (ש.ל.ר, The Men Who Stare At Goats) שכבר דיווחנו עליו לפני כמעט שנה. בעיבוד לספרו של ג'ון רונסון מהעיתון "גארדיאן", מככבים קלוני, יואן מק'גרגור, קווין ספייסי וג'ף ברידג'ס והוא כבר אחרי צילומים וממש בתהליכי פוסט פרודקשן שעשוים לאפשר את יציאתו לאקרנים (בזכות רכישת הזיכיון שנתבצעה בפסטיבל) בארה"ב כבר בסוף 2009 או תחילת 2010.

בסרט, עיתונאי נואש (מק'גרגור) נתקל בסיפור חייו כשהוא פוגש בלין קאסידי (קלוני), הטוען כי הוא חייל-סודי ומדיום לשעבר בשירות הצבא האמריקאי שנתבקש לחזור לקוי האויב. השניים מסתובבים להם בעיראק ומציעים ליחידות הצבא האמריקאי להפוך ליחידות חיילים עם יכולות על-טבעיות. ברידג'ס יגלם את המורה לשעבר של קאסידי, ומנהל תוכנית המדיומים של הצבא. ספייסי יגלם חייל-מדיום לשעבר שכעת מנהל בית כלא צבאי בעיראק.

שיוכים: חדשות סרטים
תומר

המשחק המפולפל של קלוני אכן מתאים לסרטים שכאלה.

גאסר

"קורביג'ן"?? באמת? זה כבר מביך..

אלי שגב

טעות לעולם חוזר.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?