קופות: "מהיר ועצבני: הובס ושו" בצמרת סופה"ש, אבל לא בסדרה

"מהיר ועצבני: הובס ושו". דוויין ג'ונסון.

"מהיר ועצבני: הובס ושו". דוויין ג'ונסון.

"מהיר ועצבני: הובס ושו" נהג אל צמרת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בצפון אמריקה, עם בכורה בגובה 60.8 מיליון דולרים בקרב 4,253 בתי קולנוע, על פי הערכות. זוהי בכורה טובה מאד באופן כללי, אבל לא מלהיבה במונחים של סדרת "מהיר ועצבני". הפרק השביעי בסדרה סוטה מהנורמה בקיצוניות (147.2 מ"ד בבכורה), אבל "הובס ושו" הכניס סכום שרחוק גם מהמקום השני של הסדרה, "מהיר ועצבני 8" (98.8 מ"ד). למעשה זוהי הבכורה השישית בגובהה לסדרה, מעל רק הטרילוגיה המקורית (שהגבוה בינהם הוא "מהיר ועצבני 2" עם 50.5 מ"ד). אמנם אין הרבה סדרות סרטי פעולה שהנפיקו סדרות-בת קולנועיות (ולא הוגן להשוות לסרטים של מארוול), אבל בז'אנר האימה זה קצת יותר פופולרי ולמשל סדרת "לזמן את הרוע" הנפיקה סדרות-בת שהכניסו סכומים קרובים הרבה יותר לעמוד השדרה שלהן – ו"הנזירה" אף הכניס יותר מכולם.

מאידך כל זאת, זוהי הבכורה הגבוהה ביותר לסרט בכיכובם של הן דווין ג'ונסון והן ג'ייסון סטתהם (לא כולל סרטי "מהיר ועצבני" הקודמים שבהם השתתפו אבל לא היו ה-כוכבים). האולפנים ציפו לסכום שהכניס "הובס ושו", והאנליסטים צופים שהסרט שעלה 200 מיליון דולרים, יכניס נתח גדול מכך בצפון אמריקה לבדה: 140 מיליון (הסכום שממנו רווחי האולפנים הם הגדולים ביותר, כי יש פחות גורמים להתחלק איתם בהכנסות). מחוץ לצפון אמריקה, הכניס הסרט על פי הערכות 120 מיליון דולרים נוספים, מה שמביא אותו לאיזור ה-180 מיליון דולרים מסביב לעולם בסופ"ש הבכורה. זו טריויה מעניינת כי זוהי הבכורה החמישית בגובהה בהיסטוריה עבור אולפני יוניברסל, שעוקפת את "גודזילה: מלך המפלצות" עוד מהשנה (177.8 מ"ד בבכורה בכל העולם).

בחזרה לצפון אמריקה, שני בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע הגיע "מלך האריות" עם ירידה של 50.1 אחוזים המשמעותית פחות מזו שהיתה בשבוע שעבר. ההכנסה בפועל בסוף השבוע הזה הסתכמה ב-38.2 מיליון דולרים בקרב 4,802 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 430.9 מיליון דולרים.

אחריו דרמת הפשע "היו זמנים בהוליווד" עם ירידה של 51.3 אחוזים שהיא תוספת של 20 מיליון דולרים בקרב 3,659 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 78.8 מיליון דולרים. אפשר לצפות שהסרט יעקוף גם הוא את הכנסות "ספרות זולה" של הבמאי (107.9 מ"ד בכל הזמן שלו בקופות בצפון אמריקה), אבל מענין יהיה לראות אם הוא יעקוף את "ממזרים חסרי כבוד" (120.5 מ"ד).

רביעי בטבלה הוא "ספיידרמן: רחוק מהבית" עם תוספת של 7.8 מיליון דולרים בקרב 3,446 בתי קולנוע. בסך הכל ב-5 שבועות גרף הסרט 360.3 מיליון דולרים. וחותם את החמישיה העליונה "צעצוע של סיפור 4" עם תוספת של 7.2 מיליון דולרים בקרב 3,225 בתי קולנוע. בסך הכל ב-7 שבועות גרף הסרט 410.1 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות

[…] דולרים על פי הערכות, אלא גם הצליח להאפיל משמעותית על בכורת "מהיר ועצבני: הובס ושו" (60 מ"ד), הסרט האחרון […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?