לוח הזמנים לשבוע הקרוב של איגוד התסריטאים

אז לאן שביתת התסריטאים הולכת? ניקי פינק מדדליין הוליווד מדווחת על לוח הזמנים של איגוד התסריטאים באמריקה, ומצהירה בתוקף לא לשמוח עדין כי השביתה עדין לא נגמרה. מעבר לכך, היא חוששת שחברי האיגוד יתעשטו ויבינו את מה שלדעתה נראה כעסקה "מחורבנת".

אז מה הולך לקרות לפיה?

אמש (ה') או אפילו היום, הנהגת איגוד התסריטאים אמורה לסיים את טיוטת ניסוח העסקה שאליה הגיעו במשא-ומתן האחרון. אז, האיגוד מתכוון לשלוח בדואל ו/או פשוט לפרסם באתר האיגוד, WGA.org, את הנוסח כך שלחברים באיגוד תהיה ההזדמנות לנבור בו לפני הפגישה המיועדת עם האולפנים ביום שבת.

בשבת, הענף המערב-אמריקאי של האיגוד יתכנס באודיטוריום שארין בלוס אנג'לס, והענף המזרחי יתכנס במלון הקראון פלזה בכיכר טיימס במנהטן. מטרת הפגישות היא מעין כינוס מקצועי-פטפטני-אינפורמטיבי של חברי האיגוד עם ההנהגה. צפוי להיות לאנשים זמן רב להעלות את דעותיהם בפני כל היושבים בכנסים, והכל מצפים לכינוס ארוך במיוחד בשני צידי החוף באמריקה.

ביום ראשון (וניקי מדגישה שלא ביום שני כמו שחשבו חלק), שתי מועצות הענפים יפגשו ויצביעו מהות העסקה לפני שהעסקה תעבור להצבעה בידי החברים. היות והמועצות היו אלו לפתוח בשביתה, הן גם רשאיות להביא לתומה, ולכן חשוב שהללו יסכימו על העסקה ויבטלו אותה, טרם יגיע טקס האוסקר, על מנת להצילו.

מכאן יוצא שהכנסים ביום שבת עם החברים נועדו להנחות את המועצות האם תהיה הסכמה לעסקה, כדי שלא יצא מצב בו המועצות עושות משהו בניגוד ברור לדעת החברים באיגוד.

[…] (מעבר לשמונה שמשודרים עכשיו). שום דבר עדין לא רשמי, ויש גם לוח זמנים לתהליך החשוב הכרוך בהסכם הסופי. הכנסת החליטה שכדי לצפות בערוץ […]

[…] הרציני נגמר. כפי שדיווחנו כבר, איגוד התסריטאים האמריקאי היה צריך בסוף השבוע ליצור […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?