"השומרים" – טריילר מלא לסדרה רבת הציפיות של דיימון לינדלוף על פי הקומיקס המשפיע

"ווצ'מן (ש.ל.ר)".

"ווצ'מן".

הסדרה "השומרים" (ווצ'מן, Watchmen) של דיימון לינדלוף ("אבודים", "הנותרים") ורשת HBO, ובכיכובה של זוכת האוסקר רג'ינה קינג, התחדשה בקדימון טריילר רשמי ומלא אחרי ההצצות להן זכינו מקומיק-קון וכדומה.

העיבוד הזה, במיוחד כפי שנראה בטריילר הזה, לוקח את הקומיקס (נובלה גרפית) המשפיע מסוף שנות ה-1980 כמקור השראה ולא מעבד אותו למסך הגדול במדויק. קינג מגלמת את הבלשית אנג'לה אבאר ממשטרת טולסה, אוקלאומה שבארה"ב, שהמירב שאנו יודעים עליה הוא מהטריילרים, לפיהם היא גם פועלת מחוץ לחוק במסיכה. את מפקד משטרת טולסה מגלם דון ג'ונסון, ג'ין סמארט מגלמת סוכנת של הבולשת הפדרלית, וג'רמי איירונס מופיע בתפקיד מיסתורי. העיר טולסה, אגב, מחזיקה בעבר עשיר של מתח ואלימות בין גזעית על אף שהיה ויש בה ריכוז גבוה של שחורים משכילים ואמידים. דווקא כאן ממקם לינדלוף את העלילה שלו ובוחר שחקנית שחורה לתפקיד הראשי.

יהיה מענין לראות איך תתקבל הסדרה, לאחר שהסרט שביים זאק סניידר על פי אותו הקומיקס פנה מהמקור דווקא לטובת אקשן וזכה על כך לקיתונות של ביקורת. "ווצ'מן" תעלה לשידור באוקטובר ב-HBO בארה"ב, וככל הנראה במקביל בסלקום, ב-HOT וב-yes בארץ.

צפו בטריילר:

צפו בקטע המיוחד שפורסם איתו:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?