לירז צ'רכי מצטרפת לביוגרפיה עם נעמי ווטס ושון פן

השחקנית הישראלית לירז צ'רכי תופיע בסרטו של דאג לימן, "משחק הוגן" (ש.ל.ר, Fair Game), לצידם של נעמי ווטס ושון פן. הסרט הוא ביוגרפיה אודות קצינת המבצעים בסוכנות הביון המרכזית האמריקאית (CIA) שחשפה את סוד מקצועה, ואלרי פליים (וויקי באנגלית).

עלילת הסרט מתמקדת בשלבים מאוחרים יותר של המבצע שניהלה הסוכנת פליים (בגילומה של ווטס) בעיראק, בו ניסתה לגלות התוכנית הגרעינית של סדאם חוסיין. היא משתמשת למטרתה זו ברופאה אמריקאית ממוצא עיראקי (צ'רכי) במשימות חדירה לעומק האויב, ובתמורה הבטיחה להביא את אחיה מעיראק לארה"ב.

הפרשה הזו נפוצה כאשר טען בעלה של פליים, השגריר ג'וזף ווילסון (בגילומו של פן), שהממשל של בוש דאז (2003) טומן לאישתו פח ואף מדליף מידע למודיעין העיראקי שעשוי לסכן את אשתו – וכל זאת משום שמתח ביקורת על הממשל (וויקי בעברית).

מסתבר שהסרט כבר סיים את צילומיו בניו יורק והיכן-שהוא במזרח התיכון – ועבר כבר לשלב פוסט פרודקשן, משמע נוכל לראות את צ'רכי שוב על המסך הגדול בזמן הקרוב. אמנם הופיעה פעמים מספר על המסך הקטן, הפעם האחרונה שראינו את צ'רכי על המסך הגדול היתה ב-2004 בסרטו של אבי נשר, "סוף העולם שמאלה".

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?