השחקנית גליה ישי הלכה לעולמה

"אינרציה". גליה ישי.

"אינרציה". גליה ישי.

השחקנית גליה ישי, המוכרת ביותר בתפקידה כ'פינגי' מהסדרה "פרפר נחמד", הלכה לעולמה לאחר מאבק קצר במחלה קשה והיא בת 69. היא הותירה אחריה שתי אחיות ואחיינים.

את הקריירה החלה ישי בגיל 16 וחצי, כשהופיעה בתכנית הרדיו המוסיקלית "תשואות ראשונות", בין היתר עם השירים "מנדלבאום", "קדימה השמנות!" ו"בוני וקלייד". לאחר מכן למדה בבית הספר למשחק 'בית צבי', ובמסגרת שירותה הצבאי בלהקת פיקוד המרכז הופיעה בתכניות "רד אלינו לבקעה" ו"במקצב ה-70". לאחר שחרורה מהצבא, המשיכה ללמוד משחק באוניברסיטת תל אביב ובניו יורק, והופיעה בתיאטרון עם הצגות כגון "נפוליאון – חי או מת!" שכתב ניסים אלוני ובמחזמר "איש חסיד היה" בברודווי.

לצד אלה, הופיעה גם בהצגות ילדים, בין היתר בתיאטרון אורנה פורת ובצמד 'רגע וגלי' עם ציפי מור. בטלויזיה הופיעה לילדים בתוכניות "טלפלא", "מועדון החתול שמיל", "רחוב סומסום", "בלי סודות", ותפקידה הזכור ביותר הוא כאמור בתור פינגי ב"פרפר נחמד".

בהמשך הופיעה בסרטי קולנוע ובסדרות טלויזיה רבות נוספות, בינהן "רמת אביב גימל", "החיים זה לא הכל", "סוזנה הבוכיה", "כפולה", "צומת מילר", "קופה ראשית", "בת אל הבתולה" ועוד.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?