שון פן פרש משני סרטים

השחקן (ובמאי ותסריטאי) שון פן פרש משני פרויקטים גדולים שאמור היה לככב בהם: מותחן פשע בשם "קרטל" (ש.ל.ר, Cartel) עבור אולפני יוניברסל ואימג'ין, והקומדיה "שלושת הסטוג'ס" (ש.ל.ר, The Three Stooges) עבור MGM. נודע כי זוכה שני פרסי האוסקר לוקח חופשה מהקריירה ההוליוודית שלו כדי להתרכז יותר במשפחה שלו.

פרישתו של פן מהפרויקטים היתה לא צפויה, ושמה את האולפנים במצב לא קל. מלבד פן, גם ג'ים קארי ובניסיו דל טורו יועדו לככב בסרט – פן בתור לארי, קארי בתור קרלי, ודל טורו בתור מו. תסריטאי ובמאי הסרט, פיטר ובובי פארלי, כבר עובדים כמה שנים טובות להרים את הפרויקט ובודאי שהליהוק המכובד שתפסו לסרטם הוא משמעותי מאד. אם יחליטו האחים פארלי לחכות עוד על מנת שפן אכן יככב בסרט, הם עשוים לאבד את דל טורו ואת קארי להתנגשויות של לוחות זמנים. הסרט אמור היה להתחיל הפקה באוגוסט הקרוב, ולצאת לאקרנים ב-2010. לאולפני יוניברסל ואימג'ין הבעיה פחות גדולה, אפשר לומר. התסריט של "קרטל" עדין לא הושלם, וגם לא נקבעו תאריכים לתחילת הצילומים ולהפצתו לבתי הקולנוע, כך שהם כבר עברו לחפש שחקן מחליף.

פן לא קצב את היעדרותו מכיכוב בסרטים, אך מקורות מסרו להוליווד-ריפורטר כי מדובר בשנה לכל היותר. אישתו של שון פן, השחקנית רובין רייט פן ("שם המשחק"), לוהקה לא מזמן לתפקיד הנשי הראשי בסרטו הבא של ארי פולמן, "כנס העתידנים", אך היות וצילומי הסרט לא צפוים להתחיל בקרוב, לא נראה שהזו תפרוש ממנו.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?