קופות: "סוניק: הסרט" שבר שיא בכורה; "אי האשליות", "פוטו אהבה" ו"מדרון תלול" סבירים

"סוניק: הסרט".

"סוניק: הסרט".

סרט ההרפתקאות המשפחתי "סוניק: הסרט" נכנס לצמרת טבלת שוברי הקופות בצפון אמריקה, והכניס בבכורתו 57 מיליון דולרים בקרב 4,167 בתי קולנוע, על פי הערכות. זוהי הבכורה הגבוהה ביותר לעיבוד המבוסס על משחק וידאו, שמנצחת את "פוקימון: הבלש פיקאצ'ו" (54.4 מ"ד) מהשנה שעברה. בארה"ב יחגגו היום (ב') את 'יום הנשיא', ועל פי הערכות "סוניק" יכול להגיע ל-68-70 מיליון דולרים בארבעה ימים, מה שיציב אותו מעל "יום האהבה" (63.1 מ"ד) בתור הסרט הרביעי הכי מכניס בחג הזה (בארבעה ימים).

מחוץ לצפון אמריקה, עלה "סוניק" ב-40 ארצות (בינהן שווקים גדולים כמו צרפת, גרמניה וברזיל) והכניס עוד כ-43 מיליון דולרים. הוא עתיד להתרחב לארצות גדולות כמו רוסיה ויפן (אצלנו מהשבוע הבא, כמו ברוסיה), וטרם נקבע לו תאריך עליה בסין.

"ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת" הסתפק במקום השני בקופות של צפון אמריקה עם ירידה לא תלולה מדי של 48.2 אחוזים בהכנסות. זו התבטאה בתוספת של 17 מיליון דולרים בקרב 4,236 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 59 מיליון דולרים. מחוץ לצפון אמריקה הוסיף הסרט עוד 23 מיליון דולרים ב-78 ארצות, ובסך הכל עד כה גרף הסרט 83.6 מיליון בשאר העולם.

"אי האשליות".

"אי האשליות".

סרט האימה-קומדיה "אי האשליות" הכניס בבכורה 12 מיליון דולרים בקרב 2,784 בתי קולנוע, שזה סכום סביר בהחלט, בטח לז'אנר ובטח לביקורות הקטלניות שהסרט קיבל. בצמוד לו נכנסה הדרמה הרומנטית בכיכובם של שחקנים שחורים "פוטו אהבה" שהכניסה בבכורה 12 מיליון דולרים בקרב 2,516 בתי קולנוע. לא רע בכלל בהתחשב בנסיבות. וסרט הפעולה הקומי "בחורים רעים לתמיד" חתם את החמישיה העליונה עם ירידה של פחות מ-6 אחוזים בלבד מהשבוע שעבר, שהיא תוספת של 11 מיליון דולרים בקרב 3,185 בתי קולנוע. בסך הכל ב-5 שבועות גרף הסרט 181 מיליון דולרים.

אם להציץ קצת הלאה, אז במקום השמיני נהנה "פרזיטים" מהזכיות באוסקר ועלה ב-234.2 אחוזים בהכנסותיו מהשבוע שעבר, שהם תוספת של 5 מיליון דולרים בקרב 2,001 בתי קולנוע. בסך הכל ב-19 שבועות גרף הסרט 43 מיליון דולרים בצפון אמריקה. ובמקום העשירי בטבלה ניצב סרט הדרמה הקומי "מדרון תלול" עם ג'וליה לואי דרייפוס ו-וויל פרל, שהכניס בבכורה 4 מיליון דולרים בקרב 2,301 בתי קולנוע. זה לא רע (ואפילו מעל ציפיות האנליסטים) ביחס לסכום הכסף שהושקע בו.

"מדרון תלול". ג'וליה לואי-דרייפוס, וויל פרל.

"מדרון תלול". ג'וליה לואי-דרייפוס, וויל פרל.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?