קיץ 2009: מה מחכה לכם בטלויזיה הרב-ערוצית

וול-אי. ישודר רק ב-yes.

וול-אי מיחצן את הלוגו של אידיבי. הסרט ישודר רק ביס. Copyright: © Disney/Pixar. All rights reserved. Photography Credits: Eric Charbonneau, Deborah Cole.

הקיץ עומד בפתח, מה שאומר שגם הקרב על זמן הצפיה שלכם בטלויזיה מתלהט. גם HOT וגם yes הכריזו על המהלכים שלהן כדי למשוך את הצופים, וכל אחת התאמצה קצת יותר בדרכה שלה להיות יותר מגניבה ונחשקת.

HOT תשיק ב-4.7 ב-5.7 ערוץ נוער וצעירים חדש בשם HOT SUMMER ("הוט סאמר") שישדר במהלך כל החופש הגדול (יולי-אוגוסט) סרטים ושוברי קופות גדולים בהקרנות בכורה, וסדרות חדשות. הדבר היותר מיוחד בערוץ החדש הוא שלושה סרטי אימה שישדר ברצף בכל יום שישי, החל מהשעה 22:45.

את מרבית החומר שתראו ב"הוט סאמר", תוכלו גם לראות אצל המתחרה, yes, שויתרה על השקת ערוץ יעודי ותשדר את הסרטים והסדרות בערוצי הבית הקיימים שלה. מאידך, יס תשיק מחדש את הערוץ yes Stars Real שישדר רק סדרות מציאות (ריאלטי).

שוברי הקופות הגדולים שמשותפים גם ליס וגם להוט בחודש יולי יהיו: "אל תתעסקו עם הזוהן", "אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח" ו"איירון מן". במהלך חודש אוגוסט יחלקו שתי החברות את שוברי הקופות "רעם טרופי", "קונג פו פנדה" ו"הנקוק". ידם של יס היא ללא ספק על העליונה, כששוברי הקופות שיוקרנו רק ללקוחותיהם כוללים את "סקס והעיר הגדולה: הסרט" ו"וול-אי"; בעוד לקוחות הוט יסתפקו ב"ספיד רייסר" ו"המומיה 3: שובו של קיסר הדרקון", שני סרטים שזכו לביקורות קשות (למרות שאני לא סבלתי ב"ספיד").

בין הסדרות שיעלו בערוץ הוט סאמר הן "סטארגייט: אטלנטיס" ו"מרלין", כמו גם סדרות קיימות בהוט, בינהן "גריק", "אחת שיודעת" ו"מגרש ביתי" (ששודרה כבר ביס). יס טרם מסרה לנו רשימה של הסדרות החדשות שיעלו הקיץ.

נועם

אין כמו הוטטט!!!

Gil15

קצת מאוחר לעדכן אבל בכל זאת: "סקס והעיר הגדולה-הסרט" ישודר גם בהוט ביום שישי הקרוב, 31/7/200.
ציינו לפניכם כי גם סרטי האימה הם חדשים ולאחרונה שידרו ב-Hot Summer את ליל הנשף משנת 2008.
בכל מקרה, מעבר לסרטי דיסני ופיקסר שבלעדיים ליס, גם צופי Hot נהנים, לפי דעתי…

הילה

בבקשה תעזרו לי!!!!!!!
היה סרט ששודר בהוט סאמר אבל אני לא זוכרת את השם שלו.. הוא שודר ביום שבת או שישי(21/8 או 22/8)
זה היה סרט עם ארבעה בחורים שהיו להם כוחות או משו כזה …אם מישו יודע שיגיד לי!

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?