"טיילר רייק: חילוץ" – טריילר מתורגם: כריס המסוורת' במשימת הצלה עמוסת אקשן

"טיילר רייק: חילוץ". רודרקש ג'ייסוול, כריס המסוורת'.

"טיילר רייק: חילוץ". רודרקש ג'ייסוול, כריס המסוורת'.

מותחן הפעולה "טיילר רייק: חילוץ" בכיכובו של כריס המסוורת' ומבית נטפליקס, התחדש בקדימון-טריילר מתורגם ראשון ומפוצץ באקשן. המסוורת' חוזר לשתף כאן פעולה עם מנהל הפעלולים סאם הארגרייב ("הנוקמים: מלחמת האינסוף" ו"הנוקמים: סוף המשחק") שהפעם יושב על כיסא הבימוי, ועם המפיקים אנתוני וג'ו רוסו (שוב שני סרטי "הנוקמים" האחרונים), שהאחרון מבינהם, ג'ו, הוא גם כותב התסריט. בהפצה בארה"ב בחרו לקרוא לסרט פשוט "חילוץ" (Extraction), אבל בשאר העולם להוסיף את שם הגיבור, כך שקשה שלא לצפות לסרטי המשך כמו של "ג'ק ריאן" ו"ג'ק ריצ'ר".

את טיילר רייק משם הסרט מגלם המסוורת', והוא שכיר חרב בשוק השחור שנשכר לחלץ נער שנחטף במסגרת מלחמות בין שני ברוני סמים בהודו. כמו שאפשר לראות בתמונה הראשית כאן, הוא מצליח להגיע לנער, אבל זה לא מספיק, ולמעשה מכאן רק מתחיל האקשן. יפה לראות בטריילר את המסוורת' נפצע, מה שאולי מעיד שלסרט הזה יש יותר עומק מאשר לסרטים דומים של מייקל ביי (ראו "מחתרת השישה").

"טיילר רייק: חילוץ" יעלה לנטפליקס בישראל ובעולם ב-24 באפריל. לצידו של המסוורת' מככבים בסרט דיויד הרבור, רודרקש ג'ייסוול, גולשיפתה פרהני ודרק לוק.

צפו בטריילר המתורגם:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?