רוב לאו יגלם את ג'ו אקזוטיק מ"חיות רעות" בעיבוד מתוסרט

"חיות רעות".

"חיות רעות".

השחקן רוב לאו והמפיק ריאן מרפי עובדים על עיבוד מתוסרט של הלהיט "חיות רעות" מבית נטפליקס, בו ככל הנראה יגלם לאו את אחד מגיבורי הסדרה התיעודית, ג'ו אקזוטיק. "חיות רעות" הפכה לאחת מהתוכניות הנצפות ביותר של נטפליקס בתוך עשרת ימי הבכורה (בין 20-29 במרץ), עם כ-34.3 מיליון צופים שונים (unique viewers) על פי הערכות של חברת הסקרים נילסן. זה יותר מהנתון המקביל של העונה השניה של "דברים מוזרים" (31.2 מיליון צופים שונים) וטיפה פחות מהנתון המקביל של העונה השלישית שלה (36.3 מיליון).

"חיות רעות" היא סדרה תיעודית מז'אנר הפשע האמיתי, אשר עוסקת בסיפורם של כמה מגדלי נמרים בדרום ארה"ב, ומתמקדת בג'וזף מלדונדו-פסאג' הידוע בשם "ג'ו אקזוטיק", שהיה מגדל נמרים ובעליו של גן חיות לנמרים וכעת מרצה עונש מאסר של 22 שנים בגין קשירת קשר לרציחתה של קרול בסקין, אשר ניסתה לסגור את פעילותו.

מתוכנן עיבוד מתוסרט נוסף לסיפור של "חיות רעות", שבו יתמקדו דווקא בסיפורה של בסקין ותגלם אותה קייט מקינון מ"סאטרדיי נייט לייב" ומ"מכסחות השדים" שגם תפיק בפועל. למעשה התסריט יהיה מבוסס יותר על העונה השניה בפודקאסט "על גופתי המתה" (Over My Dead Body).

פרויקט העיבוד המתוסרט מבית לאו ומרפי של "חיות רעות" נמצא בשלבים מאד ראשוניים. לאו הסתפק בכיתוב "ריאן מרפי ואני מפתחים גרסה משלנו לסיפור המטורף הזה. המשיכו לעקוב!" להכרזתו על הפרויקט. הוא ומרפי משתפים כרגע פעולה בסדרת הספין-אוף "מוקד 911: כוכב בודד" (9-1-1: Lone Star) שעלתה לשידור בארה"ב בינואר האחרון וטרם הגיעה לארץ למיטב ידיעתנו. למרפי יש חוזה יוקרתי עם נטפליקס, שבזכותו סביר שיוכל לקבל גישה חופשית יותר לחומרים מאחורי "חיות רעות".

ההכרזה באינסטגרם:

 

View this post on Instagram

 

Rob Exotic. UPDATE: Ryan Murphy and I will be developing our version of this insane story. Stay tuned!

A post shared by Rob Lowe (@roblowe) on

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?