"טנט" – טריילר 2 מתורגם: כריסטופר נולן מציג רעיון מסתורי ומפותל

"טנט". ג'ון דיויד וושינגטון.

"טנט". ג'ון דיויד וושינגטון.

מותחן הפעולה "טנט" של האשף כריסטופר נולן התחדש בקדימון-טריילר שני ומתורגם, ואלה חדשות טובות במיוחד כי הן מצביעות על הביטחון של אולפני האחים וורנר בכך שמרבית בתי הקולנוע ברחבי העולם (80% לפי הערכות) יהיו פתוחים בזמן כדי לקבל את הסרט הזה באמצע יולי. על פי דיווחים מהוליווד, האולפנים עורכים מעקב יומי על מצב הסגר שמתקיים או התקיים במדינות העולם שחיוניות להכנסות שלה, ובראש ובראשונה 50 מדינות ארצות הברית כמובן, אז האומץ שבהחלטה להשקיע בפרסום של "טנט" הוא מרענן. עד כה הפרסומים היחידים על סרטים חדשים היו כמעט בלעדית של שירותי הסטרימינג כמו נטפליקס.

גם כמות ההשקעה מעוררת ענין. האולפנים בחרו להשיק את הטריילר ראשית במשחק הפופולרי "פורטנייט" (Fortnite), ושיתוף פעולה כזה בודאי לא זול. גם "עלייתו של סקייווקר" ו"הנוקמים 4: סוף המשחק" העלו בזמנם שיתוף פעולה עם פורטנייט, שבשלוש שנים הכניס מעל 4.2 מיליארד דולרים (2.4 מיליארד מהם בשנת 2018 בלבד; לשם השוואה, "סוף המשחק" הכניס אשתקד 2.8 מיליארד מסביב לעולם בקולנוע). "טנט" הוא הראשון שמשיק במשחק טריילר.

מעט מאד ידוע על עלילת הסרט, גם דרך הטריילרים, ואיכשהו מדובר על ניסיון של ג'ון דיויד וושינגטון ("שחור על לבן") להציל את העולם כשהוא סבוך בתוך פרשיית ריגול בין לאומית גדולה שחלקים ממנה קשורים לעתיד. צוות השחקנים כולל גם את רוברט פטינסוןאליזבת' דביקיאהרון טיילור-ג'ונסוןקנת' בראנה ומייקל קיין. הסרט עתיד (בתקוה) לצאת לאקרנים בישראל ב-16 ביולי, במקביל לארה"ב.

צפו בטריילר המתורגם:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?