"המוסד" של אייזק אסימוב – טיזר טריילר: ויזואליה מהממת לסדרה שמוביל גויר מ"האביר האפל"

"המוסד".

"המוסד".

סדרת המד"ב "המוסד" על פי ספריו של אייזק אסימוב ומבית חברת אפל, התחדשה בהצצה ראשונה – טיזר טריילר – לכבוד כנס המפתחים של אפל WWDC שהתקיים אתמול. הזכויות לעבד למסכים את הספרים הללו היו מצויות בידיהם של מפיקים בהוליווד כבר עשורים שלמים, אבל פרויקט ממשי לא קרם עור וגידים אפילו כשקולנוענים בולטים כמו רולנד אמריך היו קשורים לנושא. אבל בעידן שהטלויזיה כבר מקבלת את הכבוד הראוי לה בעיבוד אפוסים אדירי מימדים כמו "משחקי הכס", אפל הרשתה לעצמה לשפוך טונות של כסף כדי להרים סוף סוף סדרה על פי הספרים האלו של אסימוב. הויזואליה המהממת שניכרת בטיזר בהחלט רומזת לאן נותב הכסף.

את הסדרה מוביל (שואו-ראנר) דיויד ס. גויר (מכותבי "האביר האפל" אבל גם "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ו"גוסט ריידר 2") ומככב בה ג'ארד האריס בתור המתמטיקאי בעל החזון הארי סלדון, שבעזרת המודל הפסיכולוגי-מתמטי שלו 'פסיכוהיסטוריה', ינסה להגביל את הכאוס שישרור ביקום כאשר 'האימפריה הגלקטית' תקרוס. עוד מככבים לי פייסליה הארווילורה בירן וטראנס מאן.

"המוסד" של אסימוב נמצאת כרגע בתהליכי פוסט פרודקשן, עם כוונה לצאת מתישהו בשנת 2021 אל שירות הסטרימינג 'אפל טי וי פלוס'. כשאין אפילו בחירה של עונה בשנה שבה הסדרה צפויה לעלות, זה כמובן אומר שהיא עשויה לצאת בסוף השנה או אפילו לגלוש ל-2022, אבל ננסה להיות אופטימים.

צפו בטיזר טריילר:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?